Kun mies haukkuu isoksi ja läskiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liian paksu perhoseksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mie seurustelin aikoinaan yhden pojan kanssa pitkään, ja tiedättehän että jotkut tyypit :) vain lihoo seurustelun alkaessa.
no miepä tytteli lihoin myös, ja hän sanoi kanssa että jos et nyt laihduta niin hän jättää sinut.
no mie suutuin ihan hirmusesti moisesta, mie olin todella todella loukkaantunut .. ja sen avulla sain laihdutettua 10kg,
ja kun 10kg sain laihdutettua oli meillä vähän aikaa mukavaa.. ja hän tyytyväinen minuun, noh, sitten mentiin kesälomareissulle ulkomaille ja mies vihjaili taas että taas on neidillä alkanu kerääntymään ylimääräistä. kiva!!!
meillä loppujen lopuksi meni se suhde karille kun mies löysi uuden naisen, joka oli kyllä laiha ja pitkä mutta ihan täys mielipuoli :D (yritti tappaa miehen yhtenä yönä keittiöveitsellä).
ja tämä mies joka ei rakastanu minua enää just näiden painojuttujen takia niin yritti tulla takasin minun luo mutten huolinut. olin kyllä kiitollinen siitä että oli patistanut minua laihtumaan, laihempana on helpompi olla..löysin myös silloin nykyisen mieheni.. joka on aivan ihana. jaksaa ihailla minua naisena ja kehua minua ja minun vartaloani vaikka kaksi lasta olen synnyttänytkin, olen juuri pudottamassa raskauskilojani, ja jaksaa aina mainita että meidän äiti se on niin simpsakan näköinen..ja kyllä siitä tulee päivä päivältä vain hehkeempi.
SILLAI sen pitäis olla. tulevan miehesi pitäisi minun mielestä lähteä sinun kanssasi mukaan ruokaremonttiin, jos haluaa että olisit hoikempi, ei rakkaus jaksa kauas kantaa jos te jo nyt tappelette sinun muotojesi vuoksi.
jos miehesi haluaa että olet laihempi sen vuoksi että se olisi sinulle terveellisempää niin kyllä se sanoisi sen hiukan toisella lailla kuin nuin rumasti!!!!
mutta täytyy sanoa että mielummin mieki oon reippaan ja iloisen ja normaalipainoisen miehen kanssa. ja sitä haluan myös miehellenikin että hän saa jakaa elämänsä normaalimitoissa olevan naisen kanssa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Kylläpäs kuohahti kun mies sanoi ilkeästi. Huomattavasti vähemmälle tässä on jäänyt se fakta, että nainen LÖI miestään.

Minulta menisi kyllä naimisiinmenohalut aika olemattomiin, jos huomaisin toisen olevan väkivaltainen.

Näinpä.

Mää näkisin hyvin vakavana asiana juurikin tuon lyömisen ja vielä sen, että ap ei edes kritisoi itseään lyömisestä, vaan kuvittelee, että mies oli antainnut sen. Vieläkin pahemmaksi kokonaistilaisuuden tekee sen, että mies otti takaisin fyysisen kontaktin ap:hen.

Mää lähtisin teinä hakeen apuja. Viimeistään siinä vaiheessa kun tulee kuvioon fyysinen väkivalta, on jotain pahasti pielessä. Menkää korjaamaan suhteenne ennenkuin menette avioon!

Mies varmaan puhuu rumasti ja kielenkäyttö on tökeröö. Hänellä on varmaan parantamisen varaa paljon. Mutta oikealla asialla hän kuitenkin on. Ei kannata antaa itsensä lihoa! Se vaikuttaa terveyteen yms. Ehkä hän yrittää saada sut tajuamaan asian, jos et sitä muuten näytä tajuavan. Keinot on varmaan huonot, mutta ilmeisesti hän on epätoivoinen kun hänelle tärkeä ihminen sairastuttaa itsensä vain herkkujen takia. Ehkä kommunikaatiokurssikaan ei olisi teille pahitteeksi...

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Kylläpäs kuohahti kun mies sanoi ilkeästi. Huomattavasti vähemmälle tässä on jäänyt se fakta, että nainen LÖI miestään.

Minulta menisi kyllä naimisiinmenohalut aika olemattomiin, jos huomaisin toisen olevan väkivaltainen.

Näinpä.

Mää näkisin hyvin vakavana asiana juurikin tuon lyömisen ja vielä sen, että ap ei edes kritisoi itseään lyömisestä, vaan kuvittelee, että mies oli antainnut sen. Vieläkin pahemmaksi kokonaistilaisuuden tekee sen, että mies otti takaisin fyysisen kontaktin ap:hen.

Mää lähtisin teinä hakeen apuja. Viimeistään siinä vaiheessa kun tulee kuvioon fyysinen väkivalta, on jotain pahasti pielessä. Menkää korjaamaan suhteenne ennenkuin menette avioon!

Mies varmaan puhuu rumasti ja kielenkäyttö on tökeröö. Hänellä on varmaan parantamisen varaa paljon. Mutta oikealla asialla hän kuitenkin on. Ei kannata antaa itsensä lihoa! Se vaikuttaa terveyteen yms. Ehkä hän yrittää saada sut tajuamaan asian, jos et sitä muuten näytä tajuavan. Keinot on varmaan huonot, mutta ilmeisesti hän on epätoivoinen kun hänelle tärkeä ihminen sairastuttaa itsensä vain herkkujen takia. Ehkä kommunikaatiokurssikaan ei olisi teille pahitteeksi...

Täysi peesi :attn:

Näinpä.

taas on Isä- sitä mieltä, että uhri on osasyyllinen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Näinpä.

En tiedä isä- ajatusta kun se heittää noita osallisuuksia ja osasyyllisiä mistä mihinkin..

Mutta kyllä ap on täysin syyllinen lyöntiinsä (kuten mies tukan vetämiseen sen jälkeen, ellei tehnyt sitä siksi, että saisi ap:n pois kimpustaan (eli itsepuolustusta)). Mies taas syyllinen rumaan puheeseensa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Näinpä.

En tiedä isä- ajatusta kun se heittää noita osallisuuksia ja osasyyllisiä mistä mihinkin..

Mutta kyllä ap on täysin syyllinen lyöntiinsä (kuten mies tukan vetämiseen sen jälkeen, ellei tehnyt sitä siksi, että saisi ap:n pois kimpustaan (eli itsepuolustusta)). Mies taas syyllinen rumaan puheeseensa...

Miehen kielenkäyttö ei ensinkään ollut tökeröä vaan osoitti TÄYDELLISTÄ kunnioituksen puutetta! Tökeryydellä ja kunnioituksen puutteella on SUURI ero.

Lyöminen on täysin väärin, mutta uskoisin tässä olevan kyse siitä, että jatkuva pilkka ja mollaaminen saivat aikaan niin suuren turhautumisen ja hädän tunteen, että hän löi. Tiedän, koska olen kerran näin tehnyt itse henkisen väkivallan alla. Se oli viisitoista vuotta sitten enkä kertaakaan ole sen jälkeen ketään edes läpsäissyt. Tein väärin, mutta henkinen väkivalta murskaa ja saa aikaa niin toivottaman tuntuisen tilanteen, että siitä joskus yrittää päästä pois hinnalla millä hyvänsä.

Lyöminen ei ole ok, mutta se oli yksi kerta.
Henkinen väkivalta ei ole ok, mutta se on ollut jatkuvaa.

Vaakakupissani henkinen väkivalta on pahempi juttu tässä tapauksessa, kunhan nainen tajuaa myös virheensä ja sitoutuu lyömättömyyteen.

Surullista mutta totta on jälleen kerran nähdä se, kuinka pinnallisia ihmiset on!! Olen itse kokenut tuon vastaavan, en ollut mikään "jättiläinen", mutta laihdutin itseni "mallimittoihin" vaan eipä loppunut miehen ruikutus, aihe vaan vaihtui!

Luojan kiitos pääsin pois siitä helvetistä ja tajusin että vika ei suinkaan ollut minussa tai painossani, vika oli TÄYSIN miehen korvien välissä!!

Ja tuohon vielä että saa sanoa jos on huolissaan toisen terveydestä, kyllä, silloin voi sanoa, mutta huoli ja ilkeys on kaksi täysin eri asiaa!

Voimaa ja jaksamista ap:lle, toivottavasti löydät voimat poistua suhteesta, sillä ikävä kyllä miehesi ei koskaan lopeta tuota, oletpa minkä kokoinen tahansa!

Eikö olekin pikkukivaa kaksinaismoralismia kun kukaan ei kyseenalaista sitä kun nainen hakkaa, tapahtui se syystä tai toisesta. Mies on aina niin kauhean paha.

Feministit lyövät mielellään miehen otsikkoon narsistileimaa. Miehen kun pitäisi olla pehmo, joka kannustaa ja tukee naista kaikessa eikä ikinä sano pahaa sanaa. Olisin ennen ajatellut itsekin niin, mutta olen tajunnut, että on paljon reilumpaa olla joskus suoraan tyly kuin kierrellen petollinen ja vihjaileva, kuten usein passiivis-aggressiivisen naissukupuolen tapoihin kuuluu.

Miehet kuulemma jonkin tutkimuksen mukaan innostuvat laihduttamaan helpommin jos heille nälväisee kiloista. Uskomatonta, mutta totta. Naiset taas ottavat tästä itseensä. Tässä onkin se ero, jonka vuoksi naiset eivät ymmärrä miehen käytöstä. Rajansa on sillä, miten sanoo.

Mielestäni on kuitenkin kohtuullisempaa ilmaista mielipiteensä siitä mitä suhteessa haluaa, liittyi se sitten kiloihin tai muuhun kuin pitää hammasta purren mölyt mahassa kun vaikka kiloista huomauttaminen ei kuulu hyviin tapoihin. Miksi tämä on ainoa oikea totuus? Miksi on oikein, että miehen biologiaan kuuluu mahd. hyvännäköisen kumppanin hankinta, mutta sen kumppanin ulkonäölliset muutokset pitäisi hyväksyä rakkauden nimissä tai muuten on pinnallinen k-pää? Miksi naiset sitten vaihtavat usein sen hyväkäytöksisen miehen klassiseen renttuun, joka on rikkaampi, komeampi tai muuten "miehekkäämpi"? Koska naiset usein k*settavat itseään.

Kyllä minuakin ärsyttää kun mies välillää möläyttää jotain typerää ja manipuloi seksiin ja hieromaan osaamatta luonnostaan antaa vastapalveluksia. Se on täytynyt vain hyväksyä. Toisaalta olisin jos varmaan kettuuntunut mieheen ja kyllästynyt jos hän olisi helppo lapatossu.

Onpahan hänellä ollut myös kanssani kestämistä. Hän kun harrastaa kaljan kittaamista ja teeveen katselua. Riitojen tullen möläyttelen kiloista ja tissuttelusta. Onhan se rumaa ja olen pyytänyt anteeksi. Uskon kuitenkin, että on parempi, että tietää mitä mieltä olen sen sijaan, että yksi päivä vain häipyisin kertomatta mitään. Nytpä tietää, että se johtuu siitä, että hän on kaljaa juova läski, joka ei halua muuttuan ja että olen nyt kyllästynyt. Vastaavasti minä yritän muuttua hänen vuokseen langanlaihasta pirttihirmusta mukavaksi naiseksi, joka osaa ottaa hieman rennommin.

Yhteistyössä