kun mies meinaa pettää....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saana

Jäsen
19.06.2004
142
0
16
:'(Mun mies jäi kiinni mulle yhdestä puhelusta toisen naisen kanssa,kuulin kun olin tulossa kotiin ja odottelin rappukäytävässä ja kuuntelin mitä se sille puhui.Ei se mitään lepertelypuhelu ollu mut kuulin kuitenkin sen olevan joku vieras nainen.Edellisenä iltana ukolla oli ollu pikkujoulut.Mieheni sanoi että se ei merkannu mitään sille ja mitään ei ollu tapahtunu :kieh: mut mua suututti ja huusin ku hullu.Kun mieheni kävi nukkumaan otin selville sen naisen puhelinnumeron ja laitoin sille viestin et meidän perhettä ei tarvii rikkoo.. :ashamed: Mut nyt on ongelma se et voinko luottaa tohon jätkää enää?Mitä mun pitää tehdä? :\| Mulla on raskausviikkoja 33 takana ja ollaan kuitenkin miehen kanssa onnellisia..Miks se teki mulle noi....Miks se halus melkein pettää mua......... :'(

Odotit miestäsi rappukäytävässä? Miksi? Hän puhui naisen kanssa puhelimessa, mutta kyse ei ollut mistään lepertelypuhelusta, eli siis mitään ei tapahtunut?

Ainoa, johon sinuna en enää luottaisi, on oma mielikuvituksesi. :o

Toivottavasti tämä nainen, jolle viestittelit, tajuaa, että olet raskaana etkä ihan oma itsesi (toivottavasti) :/

Ja miehesi melkein petti sinua? Mitä ihmettä se tarkoittaa?
Oletko joku ennustaja?

Rauhoitu, ja lakkaa kyttäämästä \|O

Nyt en kyllä tajunnut??!! Siis MITEN hyvä kuulo sulla on, jos miehesi puhuu asunnossa puhelimeen, ja sä kuulet rappukäytävään saakka, että toisessa päässä on nainen?! HUH!! Vai siis sanoiko miehesi jotain mistä tajusit toisessa päässä olevan naisen?

Rauhoituhan nyt vähän, taidat olla hiukka vainoharhainen!!

noo,olisin ehkä itsekin ihmeissäni jos mieheni puhuisi vieraan naisen kanssa "niitä näitä",mutta en silti alkaisi mitään pettämisjuttua vielä vatvomaan. (Miehellä on vähän "naiskavereita" niin siksi olisin ihmeissäni) ...enpä usko että tuossakaan nyt oli sitten mitään kummempaa. Ehkäpä raskausaikanasi olet normaalia herkempi?
Ja sitä ihmettelen myös että mistä tiedät miehen puhuneen naisen kanssa ja mistä päättelet että hän "melkein" petti sinua? Ei puhelimessa puhuminen vielä petturia tee,varsinkaan kun se ei edes ollut "lepertelypuhelu"

Kun luin ukon puhelimen viestit mitä se oli laittanu sille naiselle (en sitäkään tietysti olisi saanut tehdä) ni se oli pyydelly sitä aamukahville!
Ja ukko puhuu niin kovaa puhelimeen ja väliovi oli auki ni rappukäytävään kuuluu kaikki mitä täällä puhutaan..Mutku se ei tuntunu hyvälle et se teki niin...Ihan kun se olis halunnu sen oikeesti tänne kun itse oli vanhempieni luona.No en tiiä..eikai siinä sit mitään pahaa ollu...En vaa tiiä mitä helv..... ois tapahtunu jos se akka ois tänne tullu!!!!!!!! :'(

no eiks sun pitäis olla onnellinen siitä että se vaan MELKEIN petti. kai se olis paljon pahempaa jos jotain ois oikeesti tapahtunut. on ihan totta että sulla on hormonit sekasin mut haluttais tietää mitä ukkos selitteli ku tulit sisää? ja mitä se oli puhelimeen sanonu? käy korvaan toi että se sano et mitään ei tapahtunut, jää tunne et on meinannu tapahtua. toisaalta taas jos se onkin viatonta flirttiä ja ihan vaan kaveruutta? mun mielestä flirtissä ei oo mitään pahaa (ellei siitä tuu toiselle paha mieli) päin vastoin, oon huomannu kuinka kiva olo siitä tulee jos joku hyvävväkönen nuori mies tulee flirttaamaan. huomaa että kas, mä kelpaan vielä muillekkin ku omalle ukolleni vaikka oon jo kaks lasta synnyttäny, enpä kai ookkaa niin pahannäkönen. kohottaa itsetuntoa.

Yhteistyössä