Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 11:59 Vieras kirjoitti:No mitä otit takaisin jos kerran aikaisemminkin petti?
Ja miksi teit lapsen tuollaisen hulttion kanssa?![]()
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 11:28 mies vailla vertaa kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 10:19 Ihmettelijä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 09:25 Mä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 09:06 mies vailla vertaa kirjoitti:Yleensä merkit on kyllä olemassa. Nainen on vain niin sokea ollessaan innoissaan lapsenteosta ja miehestä.
Kuinka moni on houkutellut pitkään miestä lapsen hankkimiseen... Tunnen itsekin aika monta. Sen sanon, että se EI KANNATA. Mies sanoo kyllä jossain vaiheessa "no joo sitten", mutta ei välttämättä tarkoita sitä että olisi yhtään mukana.
Ihan ajatuksena.
Voi juma mikä kommentti sulta! Mies! kyllä sitä k.ullia huljutellaan, mutta ei tuu sitten seuraukset mieleen. edelleenkin sama vanha kulunut klisee, lapsentekoon tarvitaan kaksi!
Siis eikö nimim. "Mä" harrasta seksiä muuta kuin lapsentekomielessä?
Minäkin olen huomannut tuon, että kyllä moni mies lopulta suostuu lapsen hankkimiseen, vaikkei oikeasti sitä haluaisikaan. Tottahan se on, että jos mies ei oikeasti ole halunnut lasta, ja painostuksen jälkeen siihen kuitenkin suostuu, niin välttämättä ei kannata odottaa häneltä aitoa sitoutumista asiaan.
Aivan.
Mä:lle - Miten niin "mikä kommentti". En tällä tarkoita todellakaan itseäni, sillä ei minua painosteta mihinkään lapsentekoon. Olen vaan sen niin monen monta kertaa sivusta katsoneena nähnyt kun näin käy. Siinä ei sitten yleensä käy hyvin.
Lapsentekoon tarvitaan aina kaksi, totta. Jos toinen kuitenkin suostuu vain kovan painostuksen takia, ei voi olettaa että hän on täysillä mukana jutussa.