kun mikään ei tunnu enää hyvältä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt kyllä vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt kyllä vieraana

Vieras
Olen jotenkin todella ahdistunut. En jaksa tehdä mitään..minua vain itkettää ja vituttaa KAIKKI. istun koko päivän tietokoneella yömyöhään, kotityöt ja lasten hoidon hoidan vain mekaanisesti. En jaksa keskittyä mihinkään. en tajua mitä on tapahtunut!miten tästä paskasta revin itseni ylös? ennen olen ollut iloinen ja nauttinut elämästä..

Ihan ensimmäisenä, jätä tietokoneella oleminen! Se hermostuttaa ja väsyttää sua entisestään! Mä oon ainaki itessäni huomannu sen että jos oon paljon koneella, hermostun helpommin jos lapset jankuttaa jotain tms. Tuntu että päivät vaan lipuu aamusta iltaan, eikä mitään saanut aikaan. Ja sit hermostutti ja otti aivoon vielä enemmän.

Olisko syksyllä (pimeää ja sadetta, luonto rupee asettumaan talviteloille) osuutta asiaan? Mulle tollanen fiilis iskee varmaan n. vuoden vaihteen tienoilla varsinkin jos ei ole lunta (pimeää ja ankeaa). Mun ainakin on vaan pakko yrittää jaksaa se vaihe yli, olo piristyy omia aikojaan ku kevät alkaa lähestymään.

Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:
Ihan ensimmäisenä, jätä tietokoneella oleminen! Se hermostuttaa ja väsyttää sua entisestään! Mä oon ainaki itessäni huomannu sen että jos oon paljon koneella, hermostun helpommin jos lapset jankuttaa jotain tms. Tuntu että päivät vaan lipuu aamusta iltaan, eikä mitään saanut aikaan. Ja sit hermostutti ja otti aivoon vielä enemmän.

siis voisiko syy olla se että minusta on yksinkertaisesti tullut nettiriippuvainen ja oireet on nämä? :O jos menen jonnekkin kyläänkin niin mietin vain että haluan pois sieltä. ennen rakastin olla ihmisten parissa. television katsomiseenkaan en pysty keskittymään!

Mulla oli tuollaista fiilistä vähän sen jälkeen kun olin laittanut hormonikierukan, meni kyllä sitten ittekseen ohi. Olin jo aivan varma että oon ihan masentunut ja lääkärille tilaamassa aikaa kun vasta tajusin että oireilut tuli kierukasta. Niin että voisko sullakin olla jotain hormoniperäistä?

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Mulla oli tuollaista fiilistä vähän sen jälkeen kun olin laittanut hormonikierukan, meni kyllä sitten ittekseen ohi. Olin jo aivan varma että oon ihan masentunut ja lääkärille tilaamassa aikaa kun vasta tajusin että oireilut tuli kierukasta. Niin että voisko sullakin olla jotain hormoniperäistä?

hmm..minulla ei kyllä ole mitään e-pillereitä tai muitakaan hormoniperäisiä ehkäisyjä käytössä

tuon tohtori sivuston testin tein ja näin siellä sanottiin :
Sait 23 DEPS-pistettä

Vastauksesi perusteella näyttää siltä, että podet masennusta. Keskustele asiasta lääkärin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tuon tohtori sivuston testin tein ja näin siellä sanottiin :
Sait 23 DEPS-pistettä

Vastauksesi perusteella näyttää siltä, että podet masennusta. Keskustele asiasta lääkärin kanssa.

Mä sain samasta testistä 22 pistettä ja aloitin just masislääkityksen. Varaa heti huomenna itsellesi aika lääkärille.

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:

siis voisiko syy olla se että minusta on yksinkertaisesti tullut nettiriippuvainen ja oireet on nämä? :O jos menen jonnekkin kyläänkin niin mietin vain että haluan pois sieltä. ennen rakastin olla ihmisten parissa. television katsomiseenkaan en pysty keskittymään!

Yksi mahdollisuus on tuo nettiriippuvuus! Toki voi olla masennustakin mutta netissä roikkuminen ei sitä ainakaan paranna! Suosittelen käymään lääkärissä, ja vähentämään nettailua! ;) =)

Kuule:
Ihan ekaks. Keskity elämään, laita tietsikka kiinni, tee se aika jotain muuta, ole lasten kans, ei tarvi kummosta, istut sohvalla ja kuuntelet niiden höpinöitä tmv.

Mä oon joskus huomannu kun en meinaa päästä koneelta, hommat kasaantuu ja lapsetkin vaan ärsyttää niin piste on tullut. Kone kiinni ja auki vasta kun tarvii vaik maksaa laskuja.
Nyt just oon ollu tosi vähän koneella ja mulla on paljon kivempi olo.

Uskot ku koitat...

Yhteistyössä