Kun nainen ei halua biologista lasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hakemus sisässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hakemus sisässä

Vieras
vaan unelmana on adoptiolapsi/lapset..

Onko se teistä outoa?

Jos haluaa "vaan" adoptoida,niin omalla kohdalla moni vähättelee asiaa.Muutama sanonu,etten oikeasti halua äidiksi,kun en halua biologista lasta tai että olen turhamainen,koska ilmeisesti moni luulee mun vaan haluavan "säästelevän kroppaansa"..

Mitä pahaa siinä on,jos haluaa "vain" adoptoida

Sinänsä ei mitään.

Kieltämättä tulee vaan mieleen, että haluaa adoptoida vain sen takia että saa "pelastettua" lapsen. Sen kun ei pitäisi olla kuitenkaan adoption perimmäinen syy.

ei todellakaan ole outoa! mulla justiinsa yksi kaveri kertoi saaneensa päätöksen että saa Kiinasta tyttölapsen :heart: sanoi toki että voisihan hän/he biologisenkin lapsen tehdä, mutta enemmän toivoi adoptiolasta. eikä kyllä sen takia että säästelisi kroppaansa.

No ei kai siinä mitään outoa ole. Ehkä harvinaisempaa haluta lapsia, mutta ei biologisia kuitenkaan. Mutta adoptio on yksi tapa hankkia lapsia, ja ovat siis täsmälleen yhtä omia kuin ne biologisetkin. Suvussa pari adoptiolasta ja täytyy sanoa että siinä sitä on omia lapsia, en oo koskaan nähny enemmän äitiytyteen ja vanhemmuuteen paneutuvia ihmisiä kuin ne vanhemmat. Kyky synnyttää ei vielä sen sijaan tee kenestäkään välttämättä äitiä. (Miettikääpä näitä väkivaltaisia narkkiäitejä, joiden mielessä vain omat tarpeet, ei lasten) Äitiyteen aina joutuu kasvamaan lapsen myötä. Joo ja ne jotka oikeasti luulevat jonkun valitsevan lapsentekotavaksi adoption kroppaa säästääkseen, voi varmaan unohtaa. Aina löytyy ihmisiä jotka ei vaan tajua.

Ei kai siinä mitään outoa sinänsä ole, kun ei se tarkota että jos lapsi on adoptoitu sitä rakastettaisiin vähemmän kun biologosta lasta.Ja maailmassa on paljon rakastavaa äitiä ja isää tarvitsevia lapsia, joten ei ole edes pakko biologisesti omaa lasta saada.

Meillä on kaksi biologosta lasta ja kuitenkin haaveilen vielä joskus adoptoidusta lapsesta, en vain tiedä että miksi.

Yhteistyössä