Kun olette lähdössä viihteelle....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bilehile
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bilehile

Vieras
Jos mies jäämässä kotiin lapsen/lasten kanssa niin miten onnistuu meikkaus ja laittautuminen ja pohjien otto?
Kun mulla ois mahdollisuus lähtä lauantaina, mutta en ole koskaan tehnyt sellaista lähtöä lasten kotona ollessa. Yleensä mennään miehen kans yhessä ja muksut mummolassa, mut nyt ei voi viedä hoitoon ja kaveri tahto piiiitkästä aikaa bilettään.
Olen aikeissa kieltäytyä lähtemästä (vaikka kyllä mieli tekis) just sen takia kun muksut mahtas olla ihan äimänä tällasessa tilanteessa.

Voisitko mennä vaikka jonnekin kaverille "valmistautumaan"?
Itte saattaisin tehdä niin jos olis tuommoinen tilanne..

Muoks.olettaen tietty että tuo kaveri olis lähdössä kans :D

Ihan normaalisti meikkaan ja laitan hiuksia kuten joka ikinen päivä vaikken baariin menisikään. Voinhan mä lasin viiniä juoda tässä lasten läsnäollessa mutta mieluiten kyllä menen sinne baariin tai kaverille aloittelemaan.

Älä turhaan tee yksinkertaisesta asiasta vaikeaa, jos mieli halajaa tuulettumaan niin menet etkä murehdi turhia=)

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Voisitko mennä vaikka jonnekin kaverille "valmistautumaan"?
Itte saattaisin tehdä niin jos olis tuommoinen tilanne..

Muoks.olettaen tietty että tuo kaveri olis lähdössä kans :D

Se kamu joka lähössä mun kans asuu sen verran kaukana että tulee jonkun tuttavansa kyydillä sit baariin vasta ja hälläki lapsia (isompia kuin omani) niin hankalana koen sinnekään menon.

Taidan olla aika kalkkis. :(

Meillä "onneks" menee mukulat niin aikaisin nukkumaan 19.30-20.00 et kerkee pynttäytyä salaa :)
Alkoholia meillä ei käytetä ikinä lasten nähden, ei me eikä vieraat.

Alkuperäinen kirjoittaja Wieras:
Meillä "onneks" menee mukulat niin aikaisin nukkumaan 19.30-20.00 et kerkee pynttäytyä salaa :)

Meillä menevät vastan yhdeksän aikoihin ja jos sen jälkeen pitää alkaa laittautua ni aika väsy oon varmaan jo iteki.

Taian unohtaa koko homman. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä menevät vastan yhdeksän aikoihin ja jos sen jälkeen pitää alkaa laittautua ni aika väsy oon varmaan jo iteki.

Mutta eikai lapsia voi hämmentää jos äiti meikkaa ja pukeutuu, saahan aikuiset lähteä juhliin.
Juoda ei tietenkään kannata lasten edessä jos se tuntuu vieraalta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Wieras:

Etkä!! Sano ukolles et pitää lpsille seuraa ja otat sen 1 sidun siinä ja matkalla toisen :-) Kerranki kun pääset!
:)

Ei nyt tuon takia kannata jättää menemättäkään..jospa siinä laittaudut,meikkaat yms kun lapset on hereillä ja voithan sen yhden ottaa ja sitten tosiaan lisää kun menevät nukkumaan?

Kaadat sen sidukan kahvimukiin niin ei lasten tarvi kattoo pulloja :)
Käyt suihkussa vaikka jo klo18 ja tälläydyt vessassa. lapset ei huomaa mitään!
Pidä hauskaa!
Nim. viimeksi viihteellä helmikuussa

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Ei nyt tuon takia kannata jättää menemättäkään..jospa siinä laittaudut,meikkaat yms kun lapset on hereillä ja voithan sen yhden ottaa ja sitten tosiaan lisää kun menevät nukkumaan?

Tee näin. Mä en ota koskaan pohjia jos muksut kotona. Meen aina kaverille.
Meikkaat ja lähet sitten jo vaikka edeltä kapakkiin jos et kotona halua ottaa ysin jälkeen kun muksut nukkuu.

Mä omin aina keittiön :D
Pistän musan soimaan ja maalaan naamaani ihan rauhassa. Ja otan pari pohjille.
En näe siinä mitään ongelmaa, vaikka muksut ramppaiskin välillä höpisemässä. Keittiössä saa yleensä olla suht rauhassa kuitenkin :whistle:

Mä laitan itseni ihan normaalisti, siis kun lähden viihteelle, niin laitan itseni valmiiksi lasten nähden. Saatan juoda lasin viiniäkin, mutta yleensä menen alkuillaksi johon kaverille. No, yleensä aina on joku tyttöjenilta, joten se onnistuukin helposti noin. Jos meillä on joku kaveri kylässä, niin laitetaan itsemme, juodaan lasit viiniä ja lähdetän ajoissa ulos vaikka ensin ihan rauhassa syömään tai teatteriin tai lefaan tms ja siitä sitten..
Itsestä se on kiinni miten vaikeaa/helppoa siitä tekee. Ja meilläkään ei juopotella lasten nähden, muuta kuin ruokavinit tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Minä en nää tuossa mitään ongelmaa :o Siis tottahan sinä voit laittautua kotona ja ottaa samaa siiderin tai kaks.

En minäkään näe mitään ongelmaa, mut kato ku jotku haluaa tehdä kaikesta mahdollisimman vaikeaa. Ei voi meikata kun on lapsia, ja lapset nyt ei saa nähdä alkoholituotteita ennen 18ikää jne.

Yhteistyössä