Kun on lasten kanssa rannalla, saako ottaa pari siideriä?

Itse olen ottanut kaksi siideriä kun olen ollut lapsen kanssa rannalla. Lapsella on tosin sellaiset uimaliivit, jotka pitävät pään pinnalla asennossa kuin asennossa. Mutta nuo liivit ovat päällä joka tapauksessa, otin alkoholia tai en.

No jopas oli taas vastauksia! :laugh:
Saatan hyvinkin ottaa siiderin jos toisenkin rannalla loikoillessa,riippuen ketä mukuloista siellä käytän(eli en ihan pienempien kanssa)

Entäs tuntemani äidit jotka "sporttisina" tulevat rannalle ja urheilupullossa on kaikkea muutakuin palautusjuomaa :laugh: mää sentään kehtaan siiderini ja olueni vielä juoda rehellisesti alkuperäispullosta! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Paristahan ap puhui ja kyllä, minulle nousee ainakin päähän 2 siideriä. Joskus jopa 1 riittää.

No mulla ei nouse.. Ja molemmat lapset on kuin kalat vedessä, ja sen verran isoja, ettei niitä juuri paimentaa tarvi. oon sitä mieltä, että vahinko ei tuu kello kaulassa.

No sulla ei sitten nouse, mutta käsitin että kyseletkin muitten tapoja ja mielipiteitä. Mutta ilmeisesti tää on taas ketju missä pitäis vaan peesailla ettei ole tiukkapipo, vaan niin vitun täyellinen ku ap, joka oksentelee sänkynsä viereen eikä edes muista...

Alkuperäinen kirjoittaja näin taas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Paristahan ap puhui ja kyllä, minulle nousee ainakin päähän 2 siideriä. Joskus jopa 1 riittää.

No mulla ei nouse.. Ja molemmat lapset on kuin kalat vedessä, ja sen verran isoja, ettei niitä juuri paimentaa tarvi. oon sitä mieltä, että vahinko ei tuu kello kaulassa.

No sulla ei sitten nouse, mutta käsitin että kyseletkin muitten tapoja ja mielipiteitä. Mutta ilmeisesti tää on taas ketju missä pitäis vaan peesailla ettei ole tiukkapipo, vaan niin vitun täyellinen ku ap, joka oksentelee sänkynsä viereen eikä edes muista...

Täh?Mikä tää ny oli???
Ei mullakaan pari sidukkaa nouse hattuun.....jano vaan kasvaa juodessa!

:laugh: :laugh:

Olen mä ottanut, vuosi sitten juhannuksena oltiin yhen mun kaverin kanssa käyttämässä tyttöä uimassa tai oltiin mukana niin meillä oli sitten repussa siideriä. Tulihan sitä otettua jo hyvät pohjat täällä kotona ja rannassa meni pari siideriä ja sitten täällä kotona loput kun grillattiin. Eli et ole ainut joka ottaa siideriä rannalla.

Alkuperäinen kirjoittaja näin taas:

:D :D Ei kaikkia pikku oksupoksuja voi muistaa :whistle: Mutta mä kysyinkin, ottaako kukaan muu, en niinkään mielipiteitä kyselly...?

Nyt on pakko sanoo väliin että entäpäs jos näkisit nuoren (17-18v) äidin juovan yhden siiderin rannalla...? Vois tulla aikamoinen mulkasu.. Ite en näin kyllä henk.koht tee mutta tuli vaan mieleen kun kaikki mollaa et miten kauheen näköstä sekin jo on kun TEINIäidit polttaa tupakkaa samalla kun työntää vaunuja ni voi että miten monta vanhempaa äitiä oon nähny tupakka huulessa niitä vaunuja työntelemässä :whistle:

ja vielä lisäys.. kun muksu on vanhempi ja oon sen kanssa rannalla niin saatan ottaa sen yhden siiderin tai ehkäpä oluen jos jano on. sano kuka tahansa mitä sano.. kukaan ei kiellä etteikö rannalla saa ottaa siideriä tai kahta vaikka ois lapsi mukana.

mun lapset niin pieniä,etten ota mitään rannalle mukaan. kokoajan on vahdittava. lapset on 4 ja 1 vuotiaat.. mutta sitten isompana kun osaavat uida voisin ehkä kuvitella ottavani siideriä rannalla,juuri 1-2 pulloa. kuitenkaan en käytä sidua jano juomana,se kuuluu terassille tai baariin =)

Yhteistyössä