V
väsynyt kaikkeen
Vieras
Lähinnä parisuhteen takia. Meillä on 2 pientä lasta, itse käyn töissä ja hoidan kaiken kotona. Mies on kokoajan töissä, käy kotona vain syömässä ja nukkumassa. Hokee kokoajan että kyllä se kohta helpottuu ym., mutta tätä on kestänyt jo 8 kuukautta. Parisuhde... Niin, tuntuu ettei sitä ole, tunnen olevani yksin tässä suhteessa, yksin lasten kanssa, yksin kaikessa. On alkanut jo tuntumaan siltä, että haluaisin erota. Sanomattakin selvää, että minkäänlaista omaa aikaa tai harrastusta minulla ei ole.
Ja puhuttu ollaan, mies vain lähinnä suuttuu ja selittää että kyllä pitää töitä tehdä. Puhuu mitä kaikkea voi sitten ostaa kun saa paljon palkkaa, minua taas ei rahat kiinnosta kun tuo mies vain olisi meidän kanssa! Ja kaikesta huolimatta, rakastan miestä niin paljon että sattuu, enkä vois kuvitellakaan elämää ilman häntä. On vaan niin paha olla, päivät menee siinä että odotan kunhan olis ilta ja pääsis nukkumaan.
Ja puhuttu ollaan, mies vain lähinnä suuttuu ja selittää että kyllä pitää töitä tehdä. Puhuu mitä kaikkea voi sitten ostaa kun saa paljon palkkaa, minua taas ei rahat kiinnosta kun tuo mies vain olisi meidän kanssa! Ja kaikesta huolimatta, rakastan miestä niin paljon että sattuu, enkä vois kuvitellakaan elämää ilman häntä. On vaan niin paha olla, päivät menee siinä että odotan kunhan olis ilta ja pääsis nukkumaan.