Huonoja kysymyksiä on kaikki, jotka ei sovi tilanteeseen. Pari esimerkkiä:
"Oletko kovasti pettynyt, jos se onkin tyttö?"
"Kuulin, että miehesi on pettänyt sua, onko totta?"
"Eikai teidän lasta enää imetetä?"
"Milloin lapsilisät tulee?"
"Saako perunoita syödä, vaikka niissä on ituja?"
"Onko toi lapsi kuitenkin poika, vaikka sillä on mekko?"
"Eikö teidänkin mielestä Liisa ole ihan helvetin ruma?"
"Siis etkö ihan oikeasti ole koskaan ollut kännissä? Mikset?"
"Pitääkö lapsi viedä lääkäriin, jos se putoaa 10 metriä?"
"Saako lapsen päästää yöllä vessaan, vai meneekö sen unirytmi sekaisin?"