Kun seksi ei kiinnosta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
nyt tarvin oikeasti apua. seksi ei kiinnosta ollenkaan, mutta mies tietenkin sitä halua. mitä mä voisin tehdä itseni kanssa jotta kiihottuis miehelle, tai edes jollekin?!

seksia ei ollut varmaan vuoteen, esin olin raskaana, sitten synnytyksen jälkeen. mutta nyt mies vihjaile melkein joka ilta, mutta mulle ei tee mieli yhtään ja selitykset on lopussa....

Imetätkö vielä?

Raskaus ja synnytyksen jälkeinen aika hormonimuutoksineen voi alentaa seksihaluja. Korkea prolaktiinihormoni on yleensä syy tähän. Olisko luonnon tapa estää naista heti raskautumasta uudestaan. Jos ei tilanne parane ajan kanssa, mene lääkäriin ja pyydä mitauttamaan hormonitasosi. Pienellä lääkehoidolla saat halusi takaisin.
Et ole yksin! :)

[QUOTE="mä";23775668]Imetätkö vielä?

Raskaus ja synnytyksen jälkeinen aika hormonimuutoksineen voi alentaa seksihaluja. Korkea prolaktiinihormoni on yleensä syy tähän. Olisko luonnon tapa estää naista heti raskautumasta uudestaan. Jos ei tilanne parane ajan kanssa, mene lääkäriin ja pyydä mitauttamaan hormonitasosi. Pienellä lääkehoidolla saat halusi takaisin.
Et ole yksin! :)[/QUOTE]

joo imetän. ja meillä on myös 2v lapsi, joten iltaisin olen aika poikki(ehkä osasyynä tähän).

mutta miten mä "selitän" miehelle, ei hän ymmärä että hormonit nyt temppuile.....

Millaista seksi on teille? Ottaako mies huomioon sinua? Onko miehelle sinun nautinto tärkeää vai haluaako vain nylkyttää niin kauan että itse tulee?

viime aikoina just ku yritti lähestyä niin kyllä hän pussaile ja silittele....mutta mä heti muutun (mua oikein ärsyttää ja v...ttaa, että hän "taas" vihjaa sitä)kun tajuan että kyse on seksista, ihan ku elimistö vastustaisi...

mutta ihan hyvin ymmärän että hänellä on tarpeita, niin mäkin haluan joskus läheisyttää, mutta erillaista(?), en tiedä...

joo imetän. ja meillä on myös 2v lapsi, joten iltaisin olen aika poikki(ehkä osasyynä tähän).

mutta miten mä "selitän" miehelle, ei hän ymmärä että hormonit nyt temppuile.....

Etsi vaikka netistä tietoa korkeasta prolaktiinitasosta ja sano että sulla on nyt näin. Tilanne muuttuu ajan kanssa imetyksen vähennettyä/loputtua.

Et tee sitä tahallasi, muttei miehesikään varmasti halua olla vastentahtoisen naisen kanssa? Miehelle voi olla kova paikka, muttei säälistäkään kannata antaa, teet itsellesi vain siinä hallaa. Mies voi joko masturboida tai odottaa parempia aikoja. Ei se olo sulla ikuisuuksia jatku. Monilla tulee pikkuvauva-vaiheessa ero, kun on univelkaa, hermot kiristyy ja hormonit pitävä halut nollissa. Se menee ohi, lupaan sen. Ja jos ei mene, saat lääkäristä avun!

Jos miehesi sua rakastaa, niin koittaa vaan kestää ja jaksaa. Ei se sullakaan ole ollut helppoa olla raskaana, synnyttää ja imettää. Joillain tämän lisäksi menee vielä halut, mutta yleensä syy löytyy juuri noista hormoneista, ei siis sussa ole mitään vikaa. :) Koita jaksaa!

nyt tarvin oikeasti apua. seksi ei kiinnosta ollenkaan, mutta mies tietenkin sitä halua. mitä mä voisin tehdä itseni kanssa jotta kiihottuis miehelle, tai edes jollekin?!

seksia ei ollut varmaan vuoteen, esin olin raskaana, sitten synnytyksen jälkeen. mutta nyt mies vihjaile melkein joka ilta, mutta mulle ei tee mieli yhtään ja selitykset on lopussa....

Ihan kun mun kynästä...ja mua vaan alkaa jo puistattaa ajatuskin, kun alkaa aihe olemaan ilmassa :( Haluaisin haluta, mutta kun ei.

Yhteistyössä