Kun suhde loppuu "kaveruuteen" onko se toteutunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parikymppinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

parikymppinen

Vieras
Siis päätettiin tuossa muutama päivä sitten exän kanssa että pysytään kavereina, eikä parina. Samaan lauseeseen hän kyllä sanoi että saa pyytää biletysseuraksi tai muuten vaan näkyillä...

Onko ne kaverisuhteet toimineet, vieläpä ilman taka-ajatuksia? Exäni on ihan mukava, mutta en ole aikoihin nähnyt häntä elämänkumppaninani, enemmän kaverina.

no mulle "eksä" ehdotteli et oltas ystävii.. mä olin sitä vastaan, suostuin silti kerran näkee "ystävinä". heti alkoi halimaan jne ja ikävää purkamaan, siis nimitteli kullaks jne.. sanoin et kato nyt, ei me voida olla ystävii.. päätettiin et seurustellaan sittenki ja kivasti on menny :) ei voitu olla erossa.

mekin yritettiin olla ystäviä ja jopa naapureita, eihän siitä mitään tullu kun jompi kumpi huikki aina perjantai iltasella että haettasko kaljaa? saunottasko teillä vai meillä? sitä jatkui reilun puoli vuotta ja väliin siihen tietty sisältyi seksiäkin, väliin muidenkin kanssa. mutta kertaakaan niiitä kumpikaan ei tuonut omaan kotiinsa.

kunnes minä helmikuussa sitten pokasin yhteisen kaverin synttäreiltä jonkun friikin sänkyyni. aamulla sitä sitä sitten parvekkeelle tupakille kompuroitiin ja mölistiin niitä näitä kun alakerran partsilta kuului -kuka helvetti siä on?
sitten se exäkaveri kyseli onkohan meillä olusta vielä mä olin että juujuu tänne vaan..

oli meillä hauskaa, yhdessä ruokaa tehtiin ja keskusteltiin maailman menosta ja hieman tissuttelimme ja päätimme lähteä läheiseen juottolaan muutamalle ja meille tietty jatkoille.
siinä kävi niin että heitin hoidon pihalle ja sen jälkeen tämä exäkaveri on jakanut taas saman vuoteen. tapaukselle nykyään naureskellaan mutta silloin se hävetti yhdessä pian 7v ja kihoihin menty =) ja tästä tapauksesta on aikaa siis pari vuotta.
opittiin vaan näkeen toisemme uusin silmin sen kaveruden kautta..

oli ihan pakottava tarve avautua =)

Yhteistyössä