T
töps
Vieras
Olen seurustellut kuukausia erään miehen kanssa ja nyt minusta alkaa tuntumaan, että suhde on lähinnä minun ylläpitämää. Hän kyllä pitää minuun toisinaan yhteyttä jne. Kuitenkin kaikki tapaamisten sopimiset on minun käsissä. Hän myös ei voi koskaan suunnitella asioita etukäteen. ja tämä tuntuu pahalta. Olen ihminen, joka tykkää tehdä suunnitelmia etukäteen. Se on ihanaa. Hän ei koskaan lupaa minulle kovin paljon etukäteen, että nähdään. Olen kyllä puhunut asiasta hänen kanssa, mutta hän on vain sanonut, ettei kykene tekemään etukäteen suunnitelmia. Osittain tämä voi olla totta, mutta välillä minusta tuntuu, että hän odottaa, että ilmaantuuko kyseiselle päivälle jotain parempaa. Näin minusta vain tuntuu.
Minusta tuntuu myös pahalta, että näemme vain kerran tai pari viikossa. Se ei ole mitä haluaisin. Olen puhunut tästäkin. Muutosta ei ole tullut. osa syy on se, että aikataulumme menevät ristiin, mutta tiedän, ettei hän edes haluaisi nähdä useammin.
Tuntuu, ettei minulle ole muuta vaihtoehto kuin lähteä. Se on vain vaikeaa, koska välitän todella hänestä. Ja minun on aina ihan hyvä olla hänen kanssa, mutta silloin kun olemme erossa tuntuu, pahalta kun tajuan tilanteen. Sen, ettei suhteella ehkä ole tulevaisuutta.
Minusta tuntuu myös pahalta, että näemme vain kerran tai pari viikossa. Se ei ole mitä haluaisin. Olen puhunut tästäkin. Muutosta ei ole tullut. osa syy on se, että aikataulumme menevät ristiin, mutta tiedän, ettei hän edes haluaisi nähdä useammin.
Tuntuu, ettei minulle ole muuta vaihtoehto kuin lähteä. Se on vain vaikeaa, koska välitän todella hänestä. Ja minun on aina ihan hyvä olla hänen kanssa, mutta silloin kun olemme erossa tuntuu, pahalta kun tajuan tilanteen. Sen, ettei suhteella ehkä ole tulevaisuutta.