Kun synnytys on ollut lähellä, oletko huomannut:

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En huomannut. Enemmänkin olin koko ajan virkeä: Tuo viimesin vauva syntyi syksyllä ja viimeisen viikon sisällä ennen synnytystä haravoin 5 kertaa taka- ja etupihan sekä muutoinkin olin ihan ylienerginen.
 
Mulla on yksi tullut omia aikojaan, muut on käynnistetty, joten yksi kokemus tästä: olin jo aamusta asti tavallista pirteämpi ja koko päivän touhusin kaikenlaista. Suppareita tuli ja meni ja illalla sitten sairaalaan =)
 
mä olin ensin tosi malttamaton että eikö jo vois syntyä, sitten yhtäkkiä vaan ns "luovutin" ja muutuin tosi levolliseksi ja rauhalliseksi, nukuin hyvin jne ja sitten se vaan käynnisty :D tuli 2supistusta, maha tyhjeni ihan kokonaan yön aikana samalla ku supisteli jne.
 
mä en muista muuta kuin, että yhtäkkiä nenästä oikein suihkusi verta. sitten se loppui ihan samalla tavalla - yhtäkkiä.

tämä siis edellisenä päivänä, kun vauva syntyi seuraavana aamuna.

sairaalassa koko synnytyksen ajan olin tosi rauhallinen. varmaan jotain hormoonia erittyi. saatuani epiduraaliln nukuin muutaman tunnin :)
 

Yhteistyössä