Kun täällä nyt puhutaan niin paljon lasten vaatteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
No enpä oman lapseni päälle tuollaista laittaisi....onneksi on poika, niin ei tarvi ällöä vaaleanpunaista pukea.

Tai sit sua harmittaa ettet saa omaa lasta söpöstellä...

No, eipä kyllä harmita....en erityisemmin pidä mistään prinsessahöpötyksistaä vaatteissa kuin muuallakaan.

heh, mie oon samanlainen... joten jos joskus tytön saan niin saa käyttöönsa pojan vanhat vaatteet.. vihreetä,mustaa ja ruskeeta :D

Alkuperäinen kirjoittaja sekoboltsi tilhi:
No enpä oman lapseni päälle tuollaista laittaisi....onneksi on poika, niin ei tarvi ällöä vaaleanpunaista pukea.

No, eipä kyllä harmita....en erityisemmin pidä mistään prinsessahöpötyksistaä vaatteissa kuin muuallakaan.

heh, mie oon samanlainen... joten jos joskus tytön saan niin saa käyttöönsa pojan vanhat vaatteet.. vihreetä,mustaa ja ruskeeta :D

Poikien vaatteet on mustakin aivan ihania....ruskeaa, vihreetä, mustaa, harmaata, tummansinistä täälläkin käytetään. Kaikki pastelli on nou nou.

mulla kaksi tyttöä, enkä pidä minäkään :D ettei voi kukaan sanoa, että mua harmittais etten saa omaa lasta söpöstellä :D mut onneksi ei likatkaan isommin vaaleanpunaisesta perusta, itseasiassa etenkin isomman inhokkiväri :D

Alkuperäinen kirjoittaja asiasta toiseen:
Onko tuo varmasti oikein tuo lapsonen autossa? Kahdet turvavyöt päällekkäin?

Vaatteet on ihan perussöpöt.

Heh, odottelinkin ekaa kommenttia tuosta, tajusin vasta kuvan laitettuani mitä tuli tehtyä :snotty:

Tuossa autossa ollaan siis matkustettu tasan tuo yksi kerta. En tienny etukäteen miten istuimen saa kiinnitettyä, omistaja sanoi siinä olevan isofix mahis ja että helposti menee istuin oikein päin, mutta eipä mennykään. Kello oli puoli neljä aamulla ja oli pakko päästä lentokentälle, joten laitettiin typy naama menosuuntaan, istuimen ohjeiden mukaisesti...

Niin. mitään muuta väriähän ei tytölle voi pukea :D Mulla on poika mutta ei juuri mitään sinistä.

Yhteistyössä