Mulla on niin tylsää, että mäkin laitan teille kakkusia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Poppeliini:
Hienoja ovat. Noita perhosia pitäis itsekin alkaa koittamaan tehdä ja rullat kahdella värillä on myös kiva idea =) . Millä tuo minttusuklaakakku alhaalla on kuorrutettu?

Samalla tahmalla kuin ylempikin.

200g täyteminttusuklaata, 0,5dl kuohukermaa, 25g voita.
Koko roska kattilaan ja miedolla lämmöllä sulatus niin kauan, että on tasaista.

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Ihania kakkusia, eihän noin nättejä voi syödä!!

Voi, ihan hyvin, ne on tehty syötäväksi. =)

Mulla on harkinnassa, jaksaisinko lähteä naapuriin syömään H.I.F.K.-kakkua, jonka väsäsin naapurinpojan 7v.-synttäreille...

Siitä ei ole kyllä kuvaakaan, kun en ehtinyt räpsäistä, mutta sisällä on suklaavaahtoa, se on ihan :p .

Saako äänestää suosikin ulkonäön perusteella!? Saa eli tuosta viimeisestä sarjasta valkoinen sydänkakku, jossa sinisiä kukkia :D Muutkin ovat aivan mahtavan näköisiä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saako äänestää suosikin ulkonäön perusteella!? Saa eli tuosta viimeisestä sarjasta valkoinen sydänkakku, jossa sinisiä kukkia :D Muutkin ovat aivan mahtavan näköisiä!

Mun mielestä oikeestaan hienoin oli tuo vaaleanpunanen rintsessa. =)

Voisin kuvitella, että meidän neiti hihkuis enemmän kuin riemusta, jos sais semmosen ens synttäreilleen. Tosin valitettavast meidän äitee osaa just ja just kermakaakun..

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Siitä ei ole kyllä kuvaakaan, kun en ehtinyt räpsäistä, mutta sisällä on suklaavaahtoa, se on ihan :p .

Millä suklaalla teet ja onko jotain muuta mukana? Mietin kun ois tilauskakku, ja pitää olla hyla ja suklaata, ja tuntuu että pelkällä tummalla suklaalla tulee ns. tylsä.

Siinä on n. 250g tummaa suklaata, 130g maitosuklaata, pari desiä kermaa ja 50g voita.

Sulatetaan tasaiseksi, jäähdytetään kunnolla ja vaahdotetaan.

Eli ei siis auta sun ongelmaan, mutta hyvää on.

Juu ei auta ei. :'( :D

Muistaako kukaan, onko mariannerouhe vähälaktoosista? :attn:

Mut mites, jos hylakermaa, ja voita, ja vaihtais sen maitosuklaan vaikka siihen minttu/tms. täytesuklaaseen, onkohan ne vähälaktoosisia? En ole tarkistanut, kun ei ole koskaan tarvinnut...

Juu ei auta ei. :'( :D

Muistaako kukaan, onko mariannerouhe vähälaktoosista? :attn:

Mut mites, jos hylakermaa, ja voita, ja vaihtais sen maitosuklaan vaikka siihen minttu/tms. täytesuklaaseen, onkohan ne vähälaktoosisia? En ole tarkistanut, kun ei ole koskaan tarvinnut...

Mä käytän yleensä mieluummin jotain tuorejuustovaahtoja täytteeksi ja sitten päällinen on "tujumpi".

Yhteistyössä