kun toinen äiti arvostelee sun lapsen hoitoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Örh:
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:
yks kommentti oli vielä että toi kun on teidän eka lapsi niin se on sellainen harjoituskappale, tokan kanssa sä vasta tiedät miten hoitaa ja toimia

ei ole totta :D ai hän on siis eka tehny itelleen nuken, jolla on harjoitellut. Voi lapsi parkaa! Mulla on muuten kaks lasta, ja aika lailla samalla tavalla pääpiirteittäin olen lapseni hoitanu, tietty molemmat omia persoonia ja sen takia jotku asiat ihan toisin hoidettu. Kaikkea ne ihmiset väittää. Ja olis muakin alkanu kyllästyttää tuollainen!

nimenomaan, ja mä kun oon perusluonteeltani kiltti, en mielelläni sano pahasti vastaan, toki tarvittaessa!, tilannetta mutkistaa se, että ollaan miehen kanssa heidän nuoremman lapsen kummeja, pitää siis yrittää pysyä väleissä.

Minä äänestäisin jaloillani eli yrittäisin kaikin keinoin jatkossa välttää pitkiä, monipäiväisiä yhteiseloja.

Hurr. Onneksi emme kovin paljon kyläile.

Kun esikoinen oli vauva niin anopilta sateli tommoisia ja vielä kummallisempiakin ohjeita. Ja aina tein kaiken väärin.
Just synnyttäneenä oli muutenkin tunteet herkässä joten nokkiini otin ja itku tuli aina vierailujen jälkeen. Muut vain sanoivat että anna vaan mennä toisesta korvasta ulos mutta ei se siinä alun tunnekuohuissa onnistunut. Tein kuten itse parhaaksi näin mutta aina ne anopin käskyt loukkas.

Nykyään on jo ihan helppoa ohittaa muiden kommentit lastenhoitoon liittyen!
Saat ottaa nokkiisi! Sinä oot paras äiti lapselles ja sinun tapasi ovat parhaat!

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
no oon mäkin pessyt ja pesen edelleenki 1,5v pojan kakkapyllyn niin, että jalat lavuaarissa.

noin ison pylly pestään lavuaarissa? Oon kuullu useemmankin tekevän niin. Musta se kuulostaa ällölle... Meillä käytetään suihkua (lapsi seisoo suihkunurkkauksessa)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina78:
Mielestäni kuka tahansa tuossa vaiheessa (vauva 4,5kk) on herkällä päällä, mutta paras kai kuitenkin nieleskellä kiukkunsa ja yrittää olla hiljaa.

Meillä aikanaan anoppi esikoisesta heti tuumasi, että "hänen lapsillaan oli paljon pienempi nenä vauvana ja saako se vauva nyt ilmaa" (nenä muka liikaa rintaa vasten) ja kuinka "kyllä heidän lapset osasi tuttia syödä", kun ei se meidän pari kuisella alkuun suussa pysynyt kuin hetken.

Pikkasen laittoi korpeamaan, mutta eipä auttanut, kuin purra huuleensa ja mutista miehelle jälkikäteen.

Öö...miksi sinun mielestäsi asiasta ei voisi mainita? Miksi kaikki paska palaute pitäisi vaan niellä ja olla hiljaa. Ja kyllä mä olisin sun tilanteessa anopille sanonut jo noista kommenteista.. en mä käsitä miksi ei auttanut ku purra huuleen ja sitten miehelle rutista jälkeenpäin? Ei mee mun jakeluun miksei voi anopille tai sitten ystävälle sanoa asioista.

no sen vielä tavallaan ymmärtää että jotkut luulee olevansa niin superäitejä että tietää kaiken ja muut ei mitään. mutta mun eräällä sukulaisella ei ole omia lapsia eikä minkäänlaista kokemusta lapsista saatikka niiden hoidosta mutta silti tietää miten pitää tehä ja jaksaa innokkaasti ilmoittaa siitä. |O

Yhteistyössä