V
vieras
Vieras
Onneksi täällä palstalla ei ole ikinä ketään noin tietäväisiä ja rasittavia, jotka tyrkkää neuvojaan pyytämättä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Örh:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:yks kommentti oli vielä että toi kun on teidän eka lapsi niin se on sellainen harjoituskappale, tokan kanssa sä vasta tiedät miten hoitaa ja toimia
ei ole tottaai hän on siis eka tehny itelleen nuken, jolla on harjoitellut. Voi lapsi parkaa! Mulla on muuten kaks lasta, ja aika lailla samalla tavalla pääpiirteittäin olen lapseni hoitanu, tietty molemmat omia persoonia ja sen takia jotku asiat ihan toisin hoidettu. Kaikkea ne ihmiset väittää. Ja olis muakin alkanu kyllästyttää tuollainen!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onneksi täällä palstalla ei ole ikinä ketään noin tietäväisiä ja rasittavia, jotka tyrkkää neuvojaan pyytämättä.
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:Alkuperäinen kirjoittaja täh:Mikshän ne jalat ei sais kastua???
kuulemma vauvan iho kuivuu,( mä käytän kosteusvoidetta tarvittaessa)
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:no oon mäkin pessyt ja pesen edelleenki 1,5v pojan kakkapyllyn niin, että jalat lavuaarissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina78:Mielestäni kuka tahansa tuossa vaiheessa (vauva 4,5kk) on herkällä päällä, mutta paras kai kuitenkin nieleskellä kiukkunsa ja yrittää olla hiljaa.
Meillä aikanaan anoppi esikoisesta heti tuumasi, että "hänen lapsillaan oli paljon pienempi nenä vauvana ja saako se vauva nyt ilmaa" (nenä muka liikaa rintaa vasten) ja kuinka "kyllä heidän lapset osasi tuttia syödä", kun ei se meidän pari kuisella alkuun suussa pysynyt kuin hetken.
Pikkasen laittoi korpeamaan, mutta eipä auttanut, kuin purra huuleensa ja mutista miehelle jälkikäteen.