Kun yleisimmät ehk. ei käykään???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cenna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Cenna

Vieras
Hei siis auttakaa jooko!
Mulla on 10 kk.den ikäinen muksu ja nyt on tullu kahdet menkat synnytyksen jälkeen.Imetän vielä mutta en tietenkään luota sen tehoon ehkäisyssä.
Mulle kun noi pillerit ei sovi enkä niitä söisi vaikka käviskin näin imetysaikana.
Kortsuista tulee mieletön kutina ja kirvely vaikka on kokeiltu eri merkkejä ja liukasteita.Ei kertaakaan etteikö saisi raapia itteään hommien jälkeen 3-5 päivää :( !
Kierukkaa en voi myöskään ottaa koska menkat on muutenkin niin runsaat ja kerran hölmöyksissäni sen otin vaikka tän tiesin ja oikeesti olin vuotaa kuiviin :( !
Nyt on sellainen tilanne että tuntuu ettei mitään ehkäisykeinoa ole!
Enkä ns.varmoihin päiviin voi luottaa kun kierto on vielä hakusessa...en niihin kyllä luottaisi muutenkaan.
Onko vielä joitain ehkäisykeinoja mitä en ole tullut ajatelleeksi??
Oon hormooneille tosi herkkä,eli halut lähtee,olen aina äkäinen enkä muutenkaan ole oma itseni.Nämä siis pillereitä syödessä.
-siksi mieluiten jättäisin hormonit hyllyyn.

Mitä te käytätte joille ei tunnu mikään käyvän?
:flower: Kiitos jos annat vinkin =)

kortsuja on kyllä tosi monen laisia. usein tuo "allergia" on psykologista. ei oikeaa allergiaa.

meinaan niitä samoja kumeja käytetään monessa muussa. alkaen kumihanskoista. ja ihan noihin erilaisiin ihmisen sisälle asennettaviin "varaosiin" esim silikoni on todella hyvin siedetty ja juuri siksi esim sairaalassa kun laitetaan suonensisäinen tippa niin se letkunpätkä on silikonia mikä menee ihon sisään.

useimmat kumit ovat luonnonkumia ja ne saattaa ärsyttää mutta kannattraa kokeilla silikonia. ja jos se ei sovi niin kannattaa kyllä tutkituttaa ihan lääkärissä meinaan silikoniallergia on hyvin harvinaista ja se on hyvä tietää oman tulevaisuudenkin kannalta jos joutuu joskus leikkaukseen yms jossa käytetään paljon silikonisia välineitä..

Yhteistyössä