Kun yrititte raskautua tai tulitte tietämättenne raskaaksi. Oliko teillä sellainen tunne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Aloittaja";29349063]Jumalaton kipu ja poltto päällä. Tiedä pitäskö itkeä vai nauraa..särkylääkettäkään ei uskalla ottaa kun ei tiedä mikä tilanne..[/QUOTE]

Miksi ei? :O pistä mies hakemaan panadolia.

Toisessa raskaudessa tiesin "heti". Ekassa ei-ehkäistyssä kierrossa (aiemmin kondomi) oletetun ovisajankohdan jälkeen ei tullutkaan heti pikkuhousunsuojaa vaativaa valkovuotoa kuten normaalisti, ja 8-10pv kierron puolivälistä alkoi verinen tiputteluvuoto (kuukautiset alkaa säännöllisesti myöhemmin ja runsaampina eli olin aika varma hedelmöittymisestä mutta en kiinnittymisestä). Ja plussahan sieltä pamahti. Syntyy 2 viikon päästä :D

Mulle tulee kyllä jo monta päivää ennen testiä painontunnetta kohdun tienoille. Muistan vielä kun kakkosen kohdalla mietin, että jännä miten tällaisenkin oireen voi itselleen kuvitella :D (mulla oli vuotohäiriöitä eikä raskauden alkaminen ollut kovin todennäköistä).

Tällä kolmannella kerralla mietin jo joskus dpo9-10 että kylläpäs tuntuu tutulta painontunteelta, mutta en ottanut fiilistä vakavasti kun vasta eka yrityskierto oli kyseessä. Testi kuitenkin oli plussa dpo12. :)

Lisäksi mulla alavatsa turpoaa ihan huolella, vaikka normaalisti ennen menkkoja en saa mitään turvotuksia.

Mitään "mä vaan tiedän" -fiiliksiä mulla ei varsinaisesti ole ollut.

Esikoisen aikaan alko pahoinvointi viikko ennen kun menkkojen oli tarkotus alkaa, samalla viikolla tuli myös plussa testiin.
Kuopuksen kohdalla arvasin raskauden liitoskivuista jotka alkoi kanssa viikkoa ennen oletettua menkkojen alkamista, tästäkin sain plussan testiin ennen ku menkat ees oli myöhässä.

Yhteistyössä