Kun Ystävä ei pidä enää yhteyttä :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surusilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surusilmä

Vieras
Olen todella surullinen :'(
Olen yrittänyt hoitaa Ystävyys suhdettamme omasta mielestäni säännöllisesti ja hyvin. Olen soitellut, laittanut naamakirjaan juttua, käynytkin vartavasten vaikka välimatka on pitkä. Olen yrittänyt ymmärtää ettei heillä ole niinkään varaa tulla käymään meillä koska hän on itse näin sanonut että tiukkaa tekee.
Kuitenkin hän käy baareissa toisten kavereiden kanssa ainakin kerran kuussa ja matkustaa toisten kavereiden luokse pitkänkin matkan päähän. Siis pidemmälle kuin mikä matka meille olisi. Hän ei soita minulle KOSKAAN eikä ota minuun yhteyttä muutenkaan.
Olen ihan maassa :'( Miten hän voi tehdä minulle näin?
Olen kysynyt häneltä suoraankin että olenko tehnyt jotain miksi hän ei tule käymään tai soittele enää. Vastaus on ollut vain kiire ja rahojen vähyys.
Mutta ei se nyt siltä tunnu että nuo olisivat syynä koska joutaa kyllä muiden kanssa pitämään yhteyttä. Naamakirjastakin saan aina lukea kuinka sopii kahvila-treffejä toisten kavereiden kanssa tai on menossa heidän luokseen käymään. Tai jotain muuta kivaa kavereiden kanssa. Miksi ei muka joutaisi soittamaan minulle edes pari kertaa kuussa?

Olen ajatellutkin noin. Ehkä syynä on se etten käy baareissa. Otan kyllä alkoholia mutta mieluummin kotona hyvässä seurassa =) Mutta en silloinkaan humalaan asti.

Tuntuu että "roikun" hänessä pitämällä yhteyttä. Pitäisikö minun tehdä niin etten ota häneen enää yhteyttä? Ikään kuin katsoa missä vaiheessa hän sitten (ehkä) ottaa minuun yhteyttä?

Yhteistyössä