Kunnallinen pk vastaan yksityinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suzyco
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi ihmeessä veit niin pienen lapsen hoitoon ja kuvittelit, että jollakulla on aikaa vain sille yhdelle lapselle? Sehän on ihan epärealistinen kuvitelma, veit lapsen ihan mihin tahansa hoidettavaksi.

itse olen yksityinen eikä miu mielestä meillä hoito ole huonolaatuista. itse tuon uutta ammattitaitoa ja en todellakaan meinaa törsätä kaikkea koulussa oppimaani siitä mistä rima on matalin. yksityisiä ei kukaan ns. "vartioi", joten meno on vapaampaa. täytyy kyllä vähän mainostaa että meillä hoito on kyllä erittäin ns. laadukasta, johtuen jo meidän molempien hoitajien koulutuksesta ja siitä, että lapset viettävät meidän kanssa suurimman osan ajastaan, tottakai meidän täytyy tehdä heidän olonsa mukavaksi!

Alkuperäinen kirjoittaja Lisäksi:
Miksi ihmeessä veit niin pienen lapsen hoitoon ja kuvittelit, että jollakulla on aikaa vain sille yhdelle lapselle? Sehän on ihan epärealistinen kuvitelma, veit lapsen ihan mihin tahansa hoidettavaksi.

se on totta, meillä myös nukutaan vain yhdet päikkärit koska ei yksinkertaisesti kerkeä nukuttamaan ja toinen ei voi jäädä 7 lapsen kanssa yksin.

En ole epäilty työntekijä enkä toimi koko alalla vaan ihmettelin miksi 4 tunnin kokemuksen jälkeen on vielä varaa sanoa mitään! Ja kun suzyco sanoit että vien lapseni paikkaan hoitoon mistä kuulen huonoa niin se menee kyllä niin että päätän ihan itse kunnon tutustumisen jälkeen onko paikka huono vai ei!!! Sinäkin turvaat paljon toisen sanomaan etkä omakohtaiseen kokemukseen. Kaipaan reiluutta näihin arvosteluihin.

Yhteistyössä