Kuopion äidit hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiri-L
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Siiri-L

Uusi jäsen
01.09.2005
11
0
1
Hei!

Löytyisikö Kuopion suunnalta äitejä esim. kahviseuraksi tai lenkkikaveriksi? Itse asumme petosella. Olisi kiva jos saisin ystäviä...Olen 1.v. pojan yksinhuoltaja äiti ja kaipaisin todenteolla ystäviä. Minulle saa mailata osoitteeseen: siiri.lehtela@gmail.com.

Yst. terv. Siiri

Hei!

Täällä yksi äiti vailla kahvittelu- ja jutusteluseuraa myös! Minulla on myös poika ja ikää hällä on 1v4kk. Asumme tosin aivan toisella puolella Kuopiota kuin sinä! :\| Mutta jos meidän seura siitä huolimatta kiinnostaa niin ilmoittelehan! ;) :wave:

Heips!

Täällä myös yksi yh-äippä (29v) ja 1v2kk poika vailla ystäviä. Asumme Kuopion maaseudulla, mutta autolla pääsee vaikka mihin. =)
Jos jotakuta kiinnostaa suht puhelias ja rento uusi ystävä, niin ilmoitelkaa itsestänne: jadeamanda@netti.fi

Muutimme juuri Kouvolan seudulta Kuopion Jynkkään. Kahvittelu- ja jutusteluseura olisi enemmän kuin kaivattu. Poikani on syntynyt 03/05 ja toisen lapsemme laskettuaika on lokakuussa 2007. Minulle voi mailata osoitteeseen minnapoikonen@hotmail.com. Myös mesen kautta voi ottaa yhteyttä! =)

Yhteistyössä