V
vierailija
Vieras
Eli miten saatte kurin ( tarkoitan kunnon kurin) tuollaiselle kahdeksan vuotiaalle pojalle? Se ei kunnioita ollenkaan minua, äitiään, vaikka olen yrittänyt kaikkeni tehdä. Olen jokaisesta huonosta käytöksestä antanut arestia, ja pitänyt siitä kiinni. Olen ottanut puhelimen pois, pelit, viikkorahat pois ja kaiken Kivan. Olen selittänyt hälle miksi se ei saa esim puhelinta takaisin ennenkuin aresti ( Olkoon se vaikka viikko) on mennyt ohi ja hän olisi oppinut käyttäytymään. Haistattelee mulle, kiroilee ym todella epäkunnioittavaa käytöstä. Sanoo sellaisilla haukkumasanoilla minua, millä isänsä kutsui kun vielä sen kanssa olin. Asun siis kahden pojan kanssa kolmin, olen yksinhuoltaja. Lasten isä ei osaa olla ihmisiksi. On istunut vankilassa, eikä halua mitään apua siihen miten hänellä pitäisi isänä toimia.
Olen hakenut apua paljon. On psykologin arviot ( melkein normi asteikolla poika), sosiaalipuolelta on tullut perhetyöntekijä, mutta en ole nähnyt mitään muutoksia pojan käytöksessä. Eihän se aina ole tuommoinen mutta joka viikko on. Tänään viimeksi. Alan olemaan ihan loppu ja neuvoton. Onko kellään mitään vinkkejä miten saisi kunnioituksen aikuiseen/ minuun? Toinen poika ei käyttäydy noin.
Olen hakenut apua paljon. On psykologin arviot ( melkein normi asteikolla poika), sosiaalipuolelta on tullut perhetyöntekijä, mutta en ole nähnyt mitään muutoksia pojan käytöksessä. Eihän se aina ole tuommoinen mutta joka viikko on. Tänään viimeksi. Alan olemaan ihan loppu ja neuvoton. Onko kellään mitään vinkkejä miten saisi kunnioituksen aikuiseen/ minuun? Toinen poika ei käyttäydy noin.