V
vierailija
Vieras
Elikkäs nyt menossa kp 38/28 ja testi nega
Voiko vielä muuttua plussaksi?Kannattaisko mennä verikokeeseen?Vaiko todeta että negaa vaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruunaperhonen:En haluu masentaa ketään,mutta mulla kävi joskus samoin,kotitesti näytti negaa ja menin sitten terkkariin raskaustestiin, verikokeeseen. Tulos oli positiivinen ja rv 10 selvisi että kyseessä oli tuulimunaraskaus.
Alkuperäinen kirjoittaja bööböti:Mitäs kun en muista millon on ollut menkat ja nyt vähän tunne että olisin raskaana....miten joskus lasken mitään raskauden alkamis päiviä kun ei ole haujakaan koska on ollut viimeksi vuotoa?
Pitäis varmaan mennä ostamaan tsti ja testata
Alkuperäinen kirjoittaja bööböti:Mutta onko vähän noloa soittaa neuvolaa ettei ole hajuakaan koska on ollut viimeksi...heh. Mutta minkäs teet.
Miten te muut pidätte kirjaa menkoista?
Meillä on rakennus touhut menossa ja ehkäsy jätettiin pois tässä reilu kk sitten...sen jälkeen ollut yhdet menkat ja nyt ei ole ollut enää....
pitää varmaan marssia apteekkiin.-
Alkuperäinen kirjoittaja bööböti:Mutta onko vähän noloa soittaa neuvolaa ettei ole hajuakaan koska on ollut viimeksi...heh. Mutta minkäs teet.
Miten te muut pidätte kirjaa menkoista?
Meillä on rakennus touhut menossa ja ehkäsy jätettiin pois tässä reilu kk sitten...sen jälkeen ollut yhdet menkat ja nyt ei ole ollut enää....
pitää varmaan marssia apteekkiin.-