kuukautiset ja raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemuksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemuksia

Vieras
te kenellä näin siis on ollut niin onko vuoto ollut ihan normaalia vai niukempaa? itse tässä taas mietiskelen, muita oireita kyllä (tai luulotautia), mutta normaalit tai normaalia runsaammat menkat on kyllä tulleet...

voisiko runsaista menkoista huolimatta olla raskaana? järki sanoo että ei kai, mutta onko kokemuksia...

ei itsellä mutta, läheisellä tullut menkat, oli ruvennut kuvittelemaan että on kasvain mahassa, 4-5 kk menossa kun oli mennyt lääkäriin ja siellä todenneet raskauden

Mulla tuli nyt menkat, olen vkolla 6+.

Mun kierto on säännöllisen epäsäännöllinen, vaihdellut 29-31 päivään. Nyt sitten alkoi päivää luultua aiemmin, ja vuoto oli rusehtavaa ainoastaan. Verta ei tullut yhtään. Vuoto oli myös niukempaa kuin kuukautisvuoto. Sitä kesti oliskohan ollut kolme pv. Sen jälkeen on jotai pientä tiputtelua ollut, mutta ainakin vielä torstaina oli kaikki hyvin ultrassa. Jännityksellä odotan..

Itse aloin epäilemään raskautta juuri tuon ruskean vuodon vuoksi, yritystä kun on ollut. Muita oireita ei ollut.

mullakin ensimmäisessä raskaudessa oli muutaman päivän juuri tuota niukkaa rusehtavaa vuotoa... siksi vaikea kuvitella että runsaiden kuukautisten jälkeen voisi olla raskaana. jokin tuolla takaraivossa vaan koko ajan siitä vaihtoehdosta muistuttaa, tiedä sitten :)

Yhteistyössä