Kuukautiskierto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Heippa!
Kaavinnasta kohta neljä viikkoa. Menkkamaisia oireita ollut jo muutaman päivän ajan(ärtymistä, ruokahalu kasvanu ja makeannälkä)Yleensä mulla aina tulee nää oireet viikko ennen kuukautisia...Tänään alkoi runsas valkovuoto. Lueskelin netistä että runsas valkovuoto on yleensä ennen ovulaatiota. Eli silloinhan kierto olisi vasta puolessa välissä...Onko teillä ollut yleensä ennen kuukautisia runsaampaa valkovuotoa?Odottelen kuin kuuta nousevaa noita menkkoja että pääsis uutta yrittämään mutta ärsyttää jos kierto vasta puolessa välissä...

Itselläni yleensä runsas valkovuoto juuri ovulaation aikaan, muuten ei juuri lainkaan.

Täällä myös odotellaan noita menkkoja. Tosin keskenmenosta vasta 2 viikkoa, joten odottelua voi olla vielä pitkään...

Tästä ei tainnut olla juuri apua, pahoittelen.

Tsemppiä ja onnea uuteen yritykseen!!!

Moips!!

Mulla alko kaavinnan jälkeen menkat 8 viikon kuluttua. Oottelin ihan hurjana niitä!! Ja kauhea odottaminen ja stressi varmasti pitkitti alkamista. Mullakin oli kyllä menkkamaisia kipuja jo muutamia viikkoja ennen alkamista. Mutta onnekseni ne sitten alkoivat yksi kaunis aamu =) Menkat oli ihan normaalit ja nyt ollaan taas yrittämässä uutta raskautta =) Vaan saattaapa olla että nyt kun liikaa yrittää niin eihän se silloin tärppää. Pitäs saada paljon muuta ajateltavaa. Mutta minkäs teet kun on niin hirmuinen vauva kuume!! Tsemppiä kaikille yrittämisessä =)

Hei!
Minulla on nyt meneillään joku ihmeen "häiriö".. eli kierukka poistettiin toukokuussa ja tulin heti ekasta kierrosta raskaaksi. Viikolla 6 tuli kuitenkin pientä veristä vuotoa, ei mitään hyytymiä ja pikkuhousunsuojalla pärjäsin. Neuvolassa otettiin uudestaan raskaustesti virtsasta ja seuraavana päivänä myös verikoe. Negaa näytti molemmat :ashamed: :( Eli kemiallinen raskaus ilmeisesti oli kyseessä, mutta vuotoa ei vain ole tullut sen jälkeen :/

Odottelen menkkoja tosi kovasti, mutta tuntuu kyllä todella turhauttavalta :kieh: Ultraan pääsin kun viikkoja olisi pitänyt olla 7+2, vaatimalla sain vaatia, että haluan varmistuksen, ettei kohdussa todella ole mitään. No, eihän sitä vatsanpäältä saa niin hyvin katsottua, mutta lääkäri sanoi, että siistiltä näyttää ja kohdunlimakalvo on ohut. Ennen syksyä ei kuulemma tehdä mitään, odotellaan vain... Tylsää on!

Minulla on aina ollut tosi tarkka kierto ja sen takia ihmetyttääkin mitä tämä oikein voisi olla! No, ei tässä auta kuin odotella, että jonain päivänä ne menkat taas alkaa :snotty: Minulla on ollut myös tässä viimeisen viikon aikana kovasti valkovuotoa ja selkäsärkyä, josko ne siellä tekeytyisivät :D Laskin, että siitä pienestä verisestä vuodosta olisi tänään kulunut 29 päivää, eli juuri minun kiertoni pituus. Jotenkin on vielä sellainen odottava olo, josko tänä viikonloppuna vuoto alkaisikin :saint:
Tsemppiä sinulle ja muille kierron kanssa kamppaileville :hug:

Jihuu =) :D =)
Tuossa äsken pohdin, että josko ne menkat sieltä vielä alkaisi.. Kävin äsken suihkussa ja ennen sitäkin tuntui vähän, että ihan kuin jotain valuisi :whistle: Sitä valkovuotoa on ollut runsaasti, joten ajattelin, että sitä varmaankin. Pientä ruskeaa tuhrua oli tullut ja pyyhkiessä jo vähän punersi :) Että sitä voikin tulla onnelliseksi menkoista :D Eli siitä pienestä verisestä vuodosta alkoikin kierto, ihana juttu!

Tosin nyt aiomme pitää vähän taukoa tästä yrittämisestä :ashamed: Ainakin muutama kierto odotellaan rauhassa, jotenkin tämä hässäkkä oli niin iso pettymys :ashamed: :snotty:

Hieno juttu "minä vain" et sulla alkoi. Mulla tullut tuota valkovuotoa kohta jo useamman päivän, ehkä hieman vähentynyt...kovasti odotellaan jospa ne alkais. Tein varmuuden vuoksi testin ja negaa näytti. odotellaan odotellaan!!!

Mulla oli huomisesta 2 viikkoa,sitten kaavinta. Sikiö oli kuollut kohtuun. Olin rv 9+6.
Ei minkäänlaista merkkiä, ei vuotoa ym. Ihan norm.raskaus oireet. Mentiin ihan muuten vaan uä:neen katsomaan onko kaikki ok.
Tänään ollut limaista valkovuotoa. Mahtaako olla näin pian ovis aika????
Menkkoja kans odotellessa.

Yhteistyössä