Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saako tota kirjaa normi kirjakaupoista? Jos saa, niin mistä?
Olen ehkä tämän jutun jo kertonut täällä aiemmin, mutta.. Poikani ollessa 2v menimme ystäväni luo mäenlaskuun ja kylään. Hänen pihassaan on vanha navetta joka on nykyisin tyhjillään. Pihan läheisyydessä on myös lakkautettu sairaala. Isommat lapset laski mäkeä navetan ylisiltä, mutta poikani parahti itkuun ja kirkui ihan paniikissa että haluaa pois navetalta. Menimme sisälle ja poika kertoi että paha noita kirkuu navetan kellarissa (iso navetta jossa kellari, lehmien tila ja vintti) ja että noita suuttuu jos siellä laskee mäkeä. Kaverini kertoi että navetan kellari oli sairaalan toiminta-aikoina ollut ruumishuoneena ja ettei ikinä enää mene sinne lasten kanssa leikkimään.. HUI miltä se silloin pimeenä talvi-iltana tuntui!
Olen ehkä tämän jutun jo kertonut täällä aiemmin, mutta.. Poikani ollessa 2v menimme ystäväni luo mäenlaskuun ja kylään. Hänen pihassaan on vanha navetta joka on nykyisin tyhjillään. Pihan läheisyydessä on myös lakkautettu sairaala. Isommat lapset laski mäkeä navetan ylisiltä, mutta poikani parahti itkuun ja kirkui ihan paniikissa että haluaa pois navetalta. Menimme sisälle ja poika kertoi että paha noita kirkuu navetan kellarissa (iso navetta jossa kellari, lehmien tila ja vintti) ja että noita suuttuu jos siellä laskee mäkeä. Kaverini kertoi että navetan kellari oli sairaalan toiminta-aikoina ollut ruumishuoneena ja ettei ikinä enää mene sinne lasten kanssa leikkimään.. HUI miltä se silloin pimeenä talvi-iltana tuntui!
Uskotko, että kaikki tuollainen henkimaailman rellestäminen on vaaratonta, eikä henkimaailmassa ole pahuutta?
Muistaako kukaan kuulleensa sellaista tarinaa, jossa joku 'henki' heitteli kirkkaassa päivänvalossa ihmisiä kirveellä? Muistan hämärästi tarinan, jossa jonkun talon pihalla oli rellestänyt vähän vähemmän vieraskorea kummitus, joka oli päättänyt häätää väen tontiltaan hinnalla millä hyvänsä. Siellä siis leijui kirves ilmassa ja singottiin ihmisiä päin. Täyttä hölynpölyä varmastimutta jos ajatellaan, että tuo olisi oikeasti tapahtunut, ei se kovin vaarattomalta kummajaiselta tunnu. Kyllä minä olisin pelännyt. Samankaltaisia tarinoita olen kuullut muitakin. Esim. keittiöveitset ovat pudonneet veitsitelineestä itsestään ja jossain tarinassa veitset leijuivat ilmassa ja putosivat sitten lattialle.