Kuulkaas ,mitenköhän toi trampoliinilla pomppiminen vaikuttaa jos lantionpohjalihakset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
on jotenkin kai huonossa kunnossa ,koska hyppiessä tulee "lirahteluja" :D

Pahentaakohan pomppiminen niitä vielä?

Ja mites vielä sellainen ,että käyttääkö joku niitä kuulia vaikka on kierukka?Kun jostain luin ettei sais käyttää jos kierukka :xmas:

Kuulia saa käyttää vaikka on kierukka. Luulisin, että tuollainen johtopäätös on tullut siitä, ettei saisi käyttää koska tamponeita ei suositella käytettävän kierukan kanssa, koska se nukka voi tarttua naruihin ja vetää. Mutta kuulathan ei noihin naruihin tartu.

Lantionpohjanlihakset paranee trampoliinilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Kuulia saa käyttää vaikka on kierukka. Luulisin, että tuollainen johtopäätös on tullut siitä, ettei saisi käyttää koska tamponeita ei suositella käytettävän kierukan kanssa, koska se nukka voi tarttua naruihin ja vetää. Mutta kuulathan ei noihin naruihin tartu.

Lantionpohjanlihakset paranee trampoliinilla.

Ai ne paranee,kiva:)Ja kuulien ostoon,jos sais vaikka äitienpäivälahjaks :kieh: no ei vaiskaan.. :)

En usko et paranee! Oon kuullut et synnytyksen jälkeen pitäisi olla vuosi ennen kuin hyppii trampoliinilla. Eikä raskaana ollessa sais hyppiä. Sen takia ettei tulisi laskeumia.

Alkuperäinen kirjoittaja pehmis:
ihanaa etten ole ainut jolla "lirahtelee"siis ihan kauheeta!kun yritin hyppiä ni en voinut muuten kuin jalat ristissä..täytyypi todellakin laittaa paikat kuntoon;)

Joo aika inhottavaa...ite kyllä normaalisti pystyn pomppimaan jonkun aikaa ainakin,mutta jos vähänkin koittaa jotain jalkoja enemmän nostella niin hups :xmas:

Jaa. onkohan tuo sitten aivan väärä tuo minun käsitys, että lantionpohjanlihakset paranisi trampoliinilla. Tietenkin jos laskeumaa on, niin ei se kai hyvä juttu ole pomppia. Mutta jotenkin olen saanut käsityksen, että hypähtäessä sitä myös jännittää samalla lantionpohjan..

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Jaa. onkohan tuo sitten aivan väärä tuo minun käsitys, että lantionpohjanlihakset paranisi trampoliinilla. Tietenkin jos laskeumaa on, niin ei se kai hyvä juttu ole pomppia. Mutta jotenkin olen saanut käsityksen, että hypähtäessä sitä myös jännittää samalla lantionpohjan..

jossain täällä oli linkki asiasta et se tekee hyvää synnyttäneille..

Yhteistyössä