kuulkaas palstatohtorit, 2-veellä päivän aikana kahdet pienet pissat, onko liian vähän? (on siis kuumeessa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hei2:
mutta miksi et voi soittaa ja kysyä tätä tuolta terveysneuvonnasta 09-10023 vaan jankkaat asiaa täällä "kaikkitietävienpalstamammojenavulla"

voiko tuonne soittaa vaikka asuu pohjois-suomessa?

Voi soittaa, kysyvät vasta puhelun lopussa että mistä soitit. ja ihan tilastoja varten.

painelen itse nukkumaan. Mutta sitä ennen sanon että tuo on auki 24h joten sinne soittoa. ja en usko että päivystyksessä pahakseen laittavat vaikka soittaisit ja kysyisit mitä tehdä sieltäkin. voihan olla että antaisivat sulle aamuksi heti ajan ihan terveyskeskukseen.

soitin oman alueen päivystykseen ja siellä hoitaja käski vaan juottaa lasta. siis pakkojuottaa. aamulla sitten jos pissaa ei tule tai on tummaa ja haiskahtaa niin virtsakokeisiin lääkäriin.

mä nyt tässä vaan wondering että kui ihmeessä saan pakkojuotettua 2-vuotiasta tyttöä joka sätkii ja potkii ja huutaa...? ei onnistu ruiskullakaan ku viuhtoo päätä. Ja oon siis ihan kahen tytön kans.

Kokeilin äsken painaa kantapäästä ja pohkeesta ja väri palautui normaaliksi n. 4 sek kuluessa, kai ihan ok?

itkikö kun pissa tuli?sillä jos sattui,niin äkkiä lääkäriinmmeillä joskus 2-vuotiaalle nousi munuaisiin asti tulehdus ja monta päivää suonensisäistä antibioottia.

soitin oman alueen päivystykseen ja siellä hoitaja käski vaan juottaa lasta. siis pakkojuottaa. aamulla sitten jos pissaa ei tule tai on tummaa ja haiskahtaa niin virtsakokeisiin lääkäriin.

mä nyt tässä vaan wondering että kui ihmeessä saan pakkojuotettua 2-vuotiasta tyttöä joka sätkii ja potkii ja huutaa...? ei onnistu ruiskullakaan ku viuhtoo päätä. Ja oon siis ihan kahen tytön kans.

Kokeilin äsken painaa kantapäästä ja pohkeesta ja väri palautui normaaliksi n. 4 sek kuluessa, kai ihan ok?

No sillä tavalla, että etsit juoman, joka menee alas edes pieninä hörppyinä, ja sitten tarjoat sitä juomaa vähän väliä sen pienen hörpyn. Mehua, maitoa, vettä, mehukeittoa, mehujäätä, ihan mitä vaan. Ei sitä heti tarvi vetää lepositeisiin ja tunkea juomaa ruiskulla suupieleen. Meniskö pillillä? Juomapullosta? "Äidin mukista"?

kui ihmeessä saan pakkojuotettua 2-vuotiasta tyttöä joka sätkii ja potkii ja huutaa...? ei onnistu ruiskullakaan ku viuhtoo päätä. Ja oon siis ihan kahen tytön kans.

Jos sinulla on panadol-lääkkeen ruisku, sillä on helpompi pruuttailla kuin tavallisella ruiskulla.

Yhteistyössä