N
No Name
Vieras
Ongelmaa tuon arvostamisen suhteen silloin kun eka lapsi syntyi ja jäin lapsen kanssa kotiin, mieheltä tuli aina kinan yhteydessä kommentteja että kun minähän vaan istun kotona enkä tee mitään ja kun hän tekee ja hän maksaa, monet kerrat sanoin että ei se kotona oleminen ole mitään lomailua ja minä hoidin kuitenkin kaikki kotihommat,lapsen ja ruoanlaitot yksin.
Tämän mies ymmärsi loppujen lopuksi vasta kun joutui lomautetuksi ja jäi lapsen kanssa kotiin ja minä menin töihin.
Kyllä sitten seliteltiin kun ei ollut pyykkiä kerennyt pestä ja ruokaakaan ei ollut kerennyt yms.
Minä kun olen tämmönen kuspää kostaja
niin vaadin miestä myöntämään että hän ei kykene samaan kuin minä ollessaan kotona ja että onkos ne päivät nyt sitten vaan sitä perseellään istumista kun on lapsen kanssa kotona, tästä asiasta ei ole tarvinnut enää senkoommin kuulla eikä keskustella.
Lopeta siivoaminen kokonaan, annat sille ukolle jotain oikeeta valittamisen aihettakin!
Tämän mies ymmärsi loppujen lopuksi vasta kun joutui lomautetuksi ja jäi lapsen kanssa kotiin ja minä menin töihin.
Kyllä sitten seliteltiin kun ei ollut pyykkiä kerennyt pestä ja ruokaakaan ei ollut kerennyt yms.
Minä kun olen tämmönen kuspää kostaja
Lopeta siivoaminen kokonaan, annat sille ukolle jotain oikeeta valittamisen aihettakin!