G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:Jestas sää oot pässi! Miten voit väittää tietäväsi enemmän asiasta mitä toinen tekee työkseen? Menetkö kaupankin kassalla neuvomaan työntekijää, miten hänen pitäisi työnsä tehdä? Eriasia jos teet samaa työtä, mutta jotenkin tuntuu että tässä tapauksessa et!
Ei sun pikku päänuppiin tullut mieleen sellaista vaihtoehtoa, että jospa hän ei voi täällä töidensä puolesta alkaa mitään faktoja jakamaan. Eli pässi mikä pässi. Itse en kyseistä henkilöä tunne, mutta keskustelua seuranneena oma kantani on vahvasti Tuomarin puolella tässä asiassa.Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:Jestas sää oot pässi! Miten voit väittää tietäväsi enemmän asiasta mitä toinen tekee työkseen? Menetkö kaupankin kassalla neuvomaan työntekijää, miten hänen pitäisi työnsä tehdä? Eriasia jos teet samaa työtä, mutta jotenkin tuntuu että tässä tapauksessa et!
Juuri puhuin tästä miehen kanssa että kumpaahan mahdetaan pitää tyhmempänä, sitä joka esittää faktoja ilman todisteita (väittää olevansa jotain mutta ei voi todistaa) vai sitä joka ei usko jotain faktaksi ennen kuin se todistetaan. Mies totes että riippuu ympäristön tyhmyydestä ja todettiin että palstalla se olen siis minä joka on idiootti. Ja näinhän se meni![]()
Arvoisa harmaa, kerroppa mistä sä tiedät mikä nimimerkki Tuomari on oikeassa elämässä? Uskotko sä oikeasti sokeasti kaiken mitä ihmiset tällä palstalla itsestään kertovat etkä ollenkaan ymmärrä kyseenalaistaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:Ei sun pikku päänuppiin tullut mieleen sellaista vaihtoehtoa, että jospa hän ei voi täällä töidensä puolesta alkaa mitään faktoja jakamaan. Eli pässi mikä pässi. Itse en kyseistä henkilöä tunne, mutta keskustelua seuranneena oma kantani on vahvasti Tuomarin puolella tässä asiassa.
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:Ei sun pikku päänuppiin tullut mieleen sellaista vaihtoehtoa, että jospa hän ei voi täällä töidensä puolesta alkaa mitään faktoja jakamaan. Eli pässi mikä pässi. Itse en kyseistä henkilöä tunne, mutta keskustelua seuranneena oma kantani on vahvasti Tuomarin puolella tässä asiassa.
Ei sun pikku päänuppiin tullut mieleen sellaista vaihtoehtoa, että jospa hän valitsi "sisäpiirissä" olemisen koska silloin ei tarvitse perustella väittämiänsä koska "ei saa"?Kaikki on mahdollista netin ihmeellisessä maailmassa, tutustuppa hieman muuhunkin kuin kaksplussan keskustelupalstaan niin huomaat.
Enkä oikein tiedä miksi ja mistä valitset puolesi? Onko tämä joku kilpailu, kuka kerää eniten fanijoukkoa?Mä kun kuvittelin olevani keskustelemassa armeijaan ja sivariin liittyvistä asioista, etsimässä tietoa ja oppimassa uutta (heiltä joilla on esittää todisteita mielipiteillensä) en hakemassa hyväksyntää. Sori mutta mitä vähemmän sinunkaltaisesi ihmiset minusta pitävät sen parempi :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:Muistaakseni sinä aloit täällä esittämään omia perusteluitasi, et etsimään tietoa etkä uutta oppimassa koska jatkuvasti väität vastaan. Ja jotenkin tuntuu ettei sinunkaltaiselle tarvitse kenenkään mitään perustellakaan. Ja viimeiseen lisätäkseni, taitaa olla aika yksinäinen elämä tiedossa :-D
Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:Muistaakseni sinä aloit täällä esittämään omia perusteluitasi, et etsimään tietoa etkä uutta oppimassa koska jatkuvasti väität vastaan. Ja jotenkin tuntuu ettei sinunkaltaiselle tarvitse kenenkään mitään perustellakaan. Ja viimeiseen lisätäkseni, taitaa olla aika yksinäinen elämä tiedossa :-D
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:Muistaakseni sinä aloit täällä esittämään omia perusteluitasi, et etsimään tietoa etkä uutta oppimassa koska jatkuvasti väität vastaan. Ja jotenkin tuntuu ettei sinunkaltaiselle tarvitse kenenkään mitään perustellakaan. Ja viimeiseen lisätäkseni, taitaa olla aika yksinäinen elämä tiedossa :-D
Idunnor: "Vain tuonut esille faktan että nykyinen armeija on täysin turha jos sotaan joudutaan."
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:Muistaakseni sinä aloit täällä esittämään omia perusteluitasi, et etsimään tietoa etkä uutta oppimassa koska jatkuvasti väität vastaan. Ja jotenkin tuntuu ettei sinunkaltaiselle tarvitse kenenkään mitään perustellakaan. Ja viimeiseen lisätäkseni, taitaa olla aika yksinäinen elämä tiedossa :-D
Idunnor: "Vain tuonut esille faktan että nykyinen armeija on täysin turha jos sotaan joudutaan."
Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:Touché!
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:Touché!
Olisi pitänyt kai alussa kertoa että olen korkeassa virassa ja sisäpiirissä, valita vielä joku jykevä nimimerkki niin olisit niellyt sanomani mukisematta kuten Tuomarinkin :saint:
En pettyisi. Ei pitäisi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pettyisitkö jos lapsesi menisi sivariin? Pitäisikö armeijan olla pakollinen myös naisille?
Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:Touché!
Olisi pitänyt kai alussa kertoa että olen korkeassa virassa ja sisäpiirissä, valita vielä joku jykevä nimimerkki niin olisit niellyt sanomani mukisematta kuten Tuomarinkin :saint:
Mun mielestä Tuomari ei ole niellyt sanaakan sun huttua, osasi vain lopettaa turhanpäiväisen pölinän tietämättömän kanssa ja se osoittaa kypsyyttä. Ja tiedätkö, selittäjän osa on aina pirun vaikea! Hajoa siihen!
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Enkä edes jaksa lukea 17 sivun väittelyä siitä, että sivarit sun muut armeijan käymättömät ovat luuserihomoja.![]()
En mäkään jaksanut lukeaAlkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:En ja ei, koska en kannata sitä miehillekään! =)
Enkä edes jaksa lukea 17 sivun väittelyä siitä, että sivarit sun muut armeijan käymättömät ovat luuserihomoja.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Enkä edes jaksa lukea 17 sivun väittelyä siitä, että sivarit sun muut armeijan käymättömät ovat luuserihomoja.![]()
Itseasiassa täällä väitellään enää siitä että pitääkö uutiset paikkansa vai uskotaanko mieluummin jotain palstailijaa jolla on sisäpiiritietoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En mäkään jaksanut lukeaAlkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:En ja ei, koska en kannata sitä miehillekään! =)
Enkä edes jaksa lukea 17 sivun väittelyä siitä, että sivarit sun muut armeijan käymättömät ovat luuserihomoja.![]()
Minusta tuo alkuperäinen kysymys on vähän sama kuin kysyttäisiin, pitäisikö kaikkien naisten ryhtyä vuoden ajaksi hoitamaan sairaita. Ei pidä. Jos ei ole motivaatiota, niin ei pidä.
Tässä jokunen vuosi eräs tuttavani - joka kirjaimellisesti inhoaa lapsia - joutui työkärin kautta "pakkotyöllistetyksi" päiväkotiin. Monasti hän mulle niistä työpäivistään valitti ja ihmettelinkin, kenen etu tällainen pakkotyöllistäminen oikein oli. Ei tämän henkilön, ei työkavereiden eikä ainakaan niiden lasten. Sama pätee mun mielestäni inttiinkin: jos ei ole motivaatiota, kannattaa - onneksi on valinnanmahdollisuus - valita jokin toinen vaihtoehto.Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Niinpä.. :saint: Lyhyestä virsi kaunis...muu on silkkaa näpertelyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tässä jokunen vuosi eräs tuttavani - joka kirjaimellisesti inhoaa lapsia - joutui työkärin kautta "pakkotyöllistetyksi" päiväkotiin. Monasti hän mulle niistä työpäivistään valitti ja ihmettelinkin, kenen etu tällainen pakkotyöllistäminen oikein oli. Ei tämän henkilön, ei työkavereiden eikä ainakaan niiden lasten. Sama pätee mun mielestäni inttiinkin: jos ei ole motivaatiota, kannattaa - onneksi on valinnanmahdollisuus - valita jokin toinen vaihtoehto.Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Niinpä.. :saint: Lyhyestä virsi kaunis...muu on silkkaa näpertelyä.
Tavallaan kylläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa vapaaehtoisuutta voitaisiin soveltaa veroihinkin. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja supo:Minulla on sisäpiiri tietoa että tuomari on venäläisten vakooja. En voi osoittaa millään tavalla mitään syytä miksi kenenkään kannattaisi missään olosuhteessa uskoa foorumille postaavaa henkilöä missään asiassa jos tämä ei mitään aseta sanojensa tueksi. Teidän kuitenkin tulee uskoa minua, käytän super käännytys sanaa "sisäpiiri tieto" ja tämä varmistaa että puhun aina totta ja olen täydellä varmuudella tietoinen kaikesta.
Näiden tietojen lisäksi pystyn kertomaan että pahat ulkoavaruudesta tulleet otukset ovat ottaneet haltuun suomen hallituksen jäsenet, tämäkin sisäpiiri tietoa.
Joten mitä jos forumilaiset ottavat ne aivot hattuhyllyltä ja laittavat takaisin päihinsä minne ne kuuluvat. Ja mitä tulee vielä tähän "sisäpiiri" juttuun, sellainen henkilö jolla olisi tietoja suomen armeijasta, jotka ovat salaisiksi julistettu, ei voisi tällä forumilla edes pihaustakaan suustaan asiasta päästä. Eli on mahdottomuus että mikään todellinen armeijan "sisäpiiriläinen" voisi edes täällä olla keskustelemassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tavallaan kylläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa vapaaehtoisuutta voitaisiin soveltaa veroihinkin. :attn:Mutta en mä veroistani kitise - ainakaan joka päivä - koska en myöskään viitsisi alkaa näkemään sitä vaivaa, että maksaisin verojani jotenkin korvamerkitysti. Ja verot on kuitenkin vain rahaa.