Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyl meillä mies nukkuu viikolla toisessa huoneessa jotta jaksaa aamul töihin nousta,mun mielestä ois älytöntä muuta edes vaatia
Samat sanat, enkä suostuisi siihen että hän herää öisin, vaikka niin haluaisikin. Ihme 'tasa-arvoa' tässäkin haetaan, vai???
Niin sinä kieltäisit minä en, mun päätettävissäni ei ole kieltää mieheltäni asioita joita hän itse tahtoo tehdä.
Tasa-arvosta tuskin on niinkään kysymys, vaan siittä että mieheni ei tahtonut sysätä yöhoitoa pelkästään minulle, myöskään sen vuoksi niin kuin tuolla aikaisemmin kirjoitin mun on todella vaikea saada unta, enkä päivällä osaa nukkua toisin kuin mies.
Koskaan ei tuosta meillä tullut tappelua, miksi siittä edes tapella pitäisi? En ole pakottanut miestäni heräämään, enkä pakottaisi jos ei itse tahtoisi herätä.Enkä edes ymmärrä kuinka sittä tappelua voi tulla.
Ja nuista imettämis jutuista, eikait nyt kukaan vahtaa vieressä yöllä jos toinen imettää, kuten ei meilläkään. MIes vaan sattuu heräämään paljon helpommin ääniin ja silloin on nostanut vauvan viereeni imemään tissiä ja itse laittanut nukkumaan (ja nukahtanut heti) ja minä taas imetyksen jälkeen olen nostanut vauvan takaisin sänkyyn.
Enkä ikinä en ikinä nukkuis erihuoneessa miehestäni sen vuoksi että vauva olisi yöllä itkenyt, eikä mieheni olisi edes vierestänipois mennyt. Mutta en ihmisiä jotka näin tekevät haukukkaan, ei ole minun asiani.
Sama pätee muihin, tuskin se on teiltä pois jos mieheni aikoinaan heräsikin syöttämään lastamme yöllä?