*kuva* onko kukaan käynyt, tietääkö mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsimieli harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Jaana";26559823]Juu on käyty ja tarjous tehty.[/QUOTE]

millaisen kuvan saitte tuosta paikasta? musta tuntuu et noilla ei oo puhtaat jauhot pussissa. Eikö teidän tarjousta olla hyväksytty? meille sanottiin, et joka tuo ekana rahat saa tuon..

[QUOTE="aloittaja";26559914]millaisen kuvan saitte tuosta paikasta? musta tuntuu et noilla ei oo puhtaat jauhot pussissa. Eikö teidän tarjousta olla hyväksytty? meille sanottiin, et joka tuo ekana rahat saa tuon..[/QUOTE]

Ei ole mitään kuulunut. No ei mitään parista paremmastakin tarjous tehty.

Mä ihmettelinkin hintaa... mutta sitten kun tarkemmin lukee mitä tässä myydään:

nyt myyn hallinnanjakosopimuksella karttaliitteen mukaisen määräosa 1. kiinteistöstä 1/2 osaa.

Lisäksi kiinnitykset ovat huimat 1.023.100 ja jos kerta myydään vaan puolet niin noista ei kyllä eroon pääse...

[QUOTE="vieras";26560217]Mä ihmettelinkin hintaa... mutta sitten kun tarkemmin lukee mitä tässä myydään:

nyt myyn hallinnanjakosopimuksella karttaliitteen mukaisen määräosa 1. kiinteistöstä 1/2 osaa.

Lisäksi kiinnitykset ovat huimat 1.023.100 ja jos kerta myydään vaan puolet niin noista ei kyllä eroon pääse...[/QUOTE]

Onko noin? tämä täytyy tarkistaa. Meille kun välittäjä sanoi, ettei nuo kiinnitykset siirry meille.

[QUOTE="vieras";26560217]Mä ihmettelinkin hintaa... mutta sitten kun tarkemmin lukee mitä tässä myydään:

Lisäksi kiinnitykset ovat huimat 1.023.100 ja jos kerta myydään vaan puolet niin noista ei kyllä eroon pääse...[/QUOTE]
kiinnitykset oo mikään paha asia.

Yhteistyössä