Kuvaile puolisoasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kuvaile puolisoasi sanoin.
Kuvaile hänen ruumiinrakennettaan, luonnettaan, pukeutumistyyliään ja mieltymyksiään.
Tai siis kuvaile ihan miten ja mitä haluat. :)
Olisi mielenkiintoista kuulla, millaisia puolisoja palstalaisilla on!
Kerro myös, kuvailetko aviomiestäsi, avomiestä, poikaystävää, vaimoa jne... ;)

Mullahan on ihan mahtava mies. Ulkoiselta olemukseltaan tavallista tavallisempi, ei erotu massasta millään tavoin. Pukeutuu yhtä junttimaisesti kuin minäkin. On hoikka ja urheilullinen. Luonteeltaan huumorimiehiä, sillee sopivasti ettei ole aina ja joka paikassa laukomassa vitsejä, vaan sellasta arkipäivän huumoria. Uskollinen, mukava. Enempää en osaisi mieheltä toivoa. :)

Aviomies, päälle kolmekymppinen, yhdessä takana vuosia.

Ruuminrakenteelta harteikkas, vähän vatsakas, keskimittainen. Tummahko ja komea, omistaa pepsodent-hymyn ja valloittavat hymykuopat :D Ajaa partaansa välillä turhaankin harvoin. Pukeutuu rennosti ja siististi, muttei kovinkaan muodikkaasti. Jalkineet ovat ainoat, mihin kiinnittaa tarkkaan huomiota.
Luonteelta iloinen ja ystävällinen, avulias. Sellainen, joka auttaa mummoa mäessä ja blondia vaihtamaan puhjennutta renkasta :) Lapsirakas, perhe on aina ykkönen. Leikkisä, rakentelee hiekkalaatikolle neppiksille rallirataa ja hyppää voltteja lumihankeen :D
Hän on myös kätevä käsisitä, rakentaa, korjaa, fiksaa. Kunnioittaa ja rakastaa puolisoa, ei ole ikinä nimittellyt tai halvustanut minua. Kaikki hänen kaveritkin tiedävät, että hänellä on se "ihana nainen" <3

Alkuperäinen kirjoittaja täältä tulee :);26203467:

Ruuminrakenteelta harteikkas, vähän vatsakas, keskimittainen. Tummahko ja komea, omistaa pepsodent-hymyn ja valloittavat hymykuopat :D Ajaa partaansa välillä turhaankin harvoin. Pukeutuu rennosti ja siististi, muttei kovinkaan muodikkaasti. Jalkineet ovat ainoat, mihin kiinnittaa tarkkaan huomiota.
Luonteelta iloinen ja ystävällinen, avulias. Sellainen, joka auttaa mummoa mäessä ja blondia vaihtamaan puhjennutta renkasta :) Lapsirakas, perhe on aina ykkönen. Leikkisä, rakentelee hiekkalaatikolle neppiksille rallirataa ja hyppää voltteja lumihankeen :D
Hän on myös kätevä käsisitä, rakentaa, korjaa, fiksaa. Kunnioittaa ja rakastaa puolisoa, ei ole ikinä nimittellyt tai halvustanut minua. Kaikki hänen kaveritkin tiedävät, että hänellä on se "ihana nainen" <3

Voi miten ihana :)

Rehellinen, kätevä käsistään, kova hellimään, huono puhumaan, lapsirakas, fiksu, poikamainen, hyvä kroppa, auttavainen, ystävällinen, suurentelee asioita, mököttäjä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja täältä tulee :);26203467:

Meillä on sama mies :D Paitsi että omani on avopuoliso ja 26-vuotias.

Aviomies; hoikka ja ns perusmittanen mies, tatuoitu ja vieraiden mielestä jollakin tavalla pelottavan oloinen mies. Työnarkomaani, perhettään ajatteleva ja yhtä kierosti/oudosti ajatteleva luonne kun mulla.
Ei päästä ihmisiä lähelle helposti ja pitää asioita mielellään enemmän omana tietonaan kun huutaa ne ympäri kyliä.

[QUOTE="vieras";26203417]Kuvaile puolisoasi sanoin.
Kuvaile hänen ruumiinrakennettaan, luonnettaan, pukeutumistyyliään ja mieltymyksiään.
Tai siis kuvaile ihan miten ja mitä haluat. :)
Olisi mielenkiintoista kuulla, millaisia puolisoja palstalaisilla on!
Kerro myös, kuvailetko aviomiestäsi, avomiestä, poikaystävää, vaimoa jne... ;)[/QUOTE]

Täältä tulee avovaimosta kuvailua.
Ruuminrakenteeltaan n. 170 cm pitkä, uhkea, 35-vuotias ruskeasilmäinen -ja hiuksinen.
Luonteeltaan perheelleen omistautuva ja sitä viimeiseen asti puolustava, räiskyvä persoona, avulias ja laittaa aina muiden tarpeet omiensa edelle, erittäin sosiaalinen (me molemmat ollaan).
Myös erittäin itsepäinen tietyissä tilanteissa.
Pukeutumistyylistä nyt en miehenä osaa sen kummemmin sanoa - niin kuin nyt naiset yleensä, kesällä mekkoja, talvella farkkuja/toppahousuja.
Huumorintajuinen (meikäläisen kanssa tärkeä piirre) ja rakastava puoliso. :)
Ei parempaa voisi toivoa!

Viimeksi muokattu:
Seurusteluaikoina mieheni oli maailman paras. Aivan kaikin tavoin. Mutta nyt muutaman aviovuoden jälkeen, en koe enää niin. Mieheni on lihonnut, hygienian huolto jäänyt retuperälle jne. Mies arvostelee minua jatkuvasti ja piikittelee kaikkia tekojani. Muutenkin se yhteinen kemia on loppunut. Joten koen mieheni kämppiksenäni, tärkeänä ihmisenä minun ja lasten elämässä.

Aviopuolisoni: 183 cm pitkä, hoikka, paitsi hieman ukkoontunut vyötäröltä. Komea, keskiruskeat lyhyet luonnon kiharat hiukset. Yleensä luullaan 10 vuotta nuoremmaksi. Yleensä päällä löysähköt farkut jotka jo valmiiksi silleen siististi kulutetut, tummat. Niiden kanssa käyttää joko t-paitaa ja hupparia tai kauluspaitaa, riippuen paikasta mihin on menossa, mutta kotona aina t-paita.

Luonne, se tärkeämpi osuus siis. Erittäin huumorintajuinen, hoksottimet kohdallaan. Osaa letkautella juuri oikeissa kohdissa, mutta säpsähdyttää kaikkein siveimpiä ihmisiä. Nauraa lähes kaikelle. Kotioloissa vitsit ovat usein rasistisia, mutta on kaikkea muuta kuin rasisti. Näitä vitsejä ei viljele kuitenkaan ihmisten ilmoilla ja tietää kenen kuullen niitä voi laukoa. Nauttii suunnattomasti perheen kanssa olosta, varsinkin tykkää leikkiä ja keksiä kaikkia kivoja juttuja pienten kanssa. Poikaa kannustaa lenkkeilemään lähtemällä yhdessä lenkille ja vanhimman tyttären kanssa pelleilee päivittäin. Lapsilla on ihan omat kuviot isänsä kanssa. On opettanut itseironiaa ja hersyvää huumoria myös lapsille. Hän on "syypää" siihen että lapsilla on mahtava mielikuvitus. On siis paras isä mitä voin kuvitella.

Kävi juuri sanomassa pilke silmäkulmassa "Et vastaa, tarkistan onko painokelpoista tekstiä", ruuanlaiton ohessa. Luettuaan sanoi "Ja puoletkaan ei ole totta" ;)

Harrastaa tosi vähän. Pääasiassa lenkkeilee, käy satunnaisesti ajelemassa endurolla metsässä mutta parhaana harrastuksenaan pitää veneilyä. Siellä viihtyy kaikki kesät. Yleensä olemme koko perheen kesken veneellä, mutta jos miehellä on lomaa ja minulla töitä, käyn töissä veneeltä käsin ja mies viettää aikaansa lasten kanssa veneillen. Pari kertaa vuodessa käy moottoripyöräkisoissa kannustamassa Ajon tiimiä ja Mika Kalliota. Autourheilu on myös lähellä sydäntä, joten moottoriurheilu näyttelee suurta osaa myös tyttärien elämässä. Ei kuitenkaan hallitse elämäämme.

Aviopuolisona on kannustava, joustava ja kärsivällinen. Aika-ajoin on masennukseni ja kilpparin vajaatoiminnan vuoksi joutunut pitkiäkin aikoja huoltamaan koko perhettä. Siis myös minua. On joutunut venymään äärirajoilleen, siitä koskaan kuitenkaan valittamatta. Toki tämä näkyy arjessa kireytenä ja kaljan tissutteluna, mutta silloin yritän voimieni mukaan keksiä järjestelyjä niin, että mies pääsee välillä rentoutumaan muutamaksi päiväksi esim. veneelle tms. Onneksi myös vanhempamme ovat ymmärtäneet tukea häntä rankkoina aikoina. Lahjoja hän ei ostele, eikä kanna kukkia. Ja minulle se on enemmän kuin ok. Paras lahja minulle on tuo peruskallio, joka seisoo vierellä niin hyvinä kuin huonoinakin aikoina. Kertoo rehellisesti mistä kiikastaa, jos joku asia vaivaa. Asia mikä stressaa, on isäni, joka hyppii välillä väärällä reviirillä sotkemassa paikkoja. Eli mieheni pyhässä paikassa, autotallissa. ;) Ei valita turhasta, kuin stressaantuneena. Elämä kaikkine vastoinkäymisineen on koulinut turhan tarkasta miehestä leppoisan ja hieman boheeminkin tapauksen. On siis unelma mies jota kunnioitan.

No se on sellainen iso ja karvainen :)

Sellainen no, monimutkainen persoona. Ei osaa hirveästi hempeillä, mutta muistaa kuitenkin kertoa välittävänsä. Suorapuheinen, joskus vähän liiankin.... Hauska, kun sille päälle sattuu :) Kova tekemään töitä... Ehkä vähän marttyyripiirteitä, kuten mussakin. Auttaa kun apua tarvitaan ja kun sitä osataan pyytää.

Silloin kun tavattiin niin oli todella siisti ja ahdistui jos tavarat olivat väärillä paikoillaan.. Kun tuli lapsia niin jossain vaiheessa hellitti kun tajusi että pää sekoaa jos yrittää pitää kaiken tiptop lasten meuhutessa ja sotkiessa perässä :D

39-vuotias, ruskeasilmäinen, hänellä on tummanruskeat puoleenselkään asti pitkät suorat hiukset, puuseppä, harrastaa metsästystä, kalastusta ja miesten pesäpalloa, hänellä on ollut aina kultainennoutaja koirana, pitää metalli- ja rockmusiikista, kiltti, toisinaan melankoliaan taipuvainen, ihanan turvallinen, oiva mies, rakastettava :)

Käyttää mustia farkkuja, bändi t-paitoja, flanellipaitoja, jalassa pääasiassa mustat nahkakengät. Omistaa myös hirveitä kaksiraita verkkareita joissa 5cm liian lyhyet pultut..

avomies/poikaystävä(?) ei mikään muskeli masa mutta työn puolesta harteikkuutta tullut lisää, me like =) vaaleat hiukset, ruskeat terävät silmät, vino hymy. 24vuotias, hmmh taitaa pituutta olla ainaki 180cm(?). pukeutumistyyli parantunut huomattavasti siitä kun mitä oli kun tavattiin :D ei kyllä ole mulla ollut näppejä pelissä, ihan ite osaa valita kivoja perus vaatteita enemmän kroppaansa imartelevia. hauska ja suhteellisen mutkaton tapaus, saa helposti puheyhteyden. avulias ja lempeä. hyvä isä. vaikea muuten oikeasti kuvailla! puhelias tapaus. suuttuu tosissaan mistään todella harvoin, mä taidan olla se meidän perheen kilipää :D vähän sellanen "kaikkien kaveri" tapaus. jos jatkan vielä niin menee ihan lälläri puheiks :$

aviomiheni on 184cm leveät hartiat (hankkinut ne täysin fyysisessä työssä) kapean lantion ja kiinteän takapuolen omaava luonnonkiharat omistava vaalea viikinki. pusuhuulet on täydelliset. luonteeltaan perinteinen suomalainen mies joka rakastaa ja suojelee perhettään vaikka hengellään kaikkea pahaa vastaan.
ei välttämättä osaa aina näyttää rakkauttaan minua tyydyttävällä tavalla mutta näyttää sen jos ei päivittäin niin kuitenkin joka kuukausi jollakin tavalla aivan omalla tyylillään.
elämän tarkeitä asioita hänelle on perheensä eli meidän lisäksi, työ, autonsa(offroad),kalastus ja metsästys, joista varsinkin tuo viimeksi mainittu vie syksystä kevääseen suurimman osan vapaa-ajasta.

tässä lyhyt kuvaus minun rakkaasta mörököllihalinallehöpönassustani:heart:

Kohta 39-vuotias aviomieheni on pitkä, hoikka ja urheilullinen. Vaaleat hiukset, isot siniset silmät, joissa pitkät tummat ripset. Kulmakarvatkin ovat luonnostaan tummahkot. Luonteeltaan rehti, reilu ja luotettava. Rauhallinen mies, joka on omistautunut isä lapsilleen ja juuri minulle sopiva kumppani (yhteisiä vuosia tähän mennessä reilut 15). Harrastaa lähinnä suunnistusta ja sitä tukevia urheilujuttuja. Tällä hetkellä talomme rakentaminen vie hänen kaiken vapaa-aikansa.

Minun aviomies:

Keskimittainen, lihaksikas+mahakas, kalju, tatuoitu, parrakas helläkatseinen mörökölli.
Pukeutuu yleisesti ottaen hevimiehen tavoin farkkuihin ja huppareihin/t-paitoihin, ei mielellään kovin "siististi".

Omistautuu työlle ja lapsille, ei juuri hummaa vapaa-aikanaan.
Yleensä kuvailen häntä "nakkikeittomieheksi"; hän on tumpelo romantiikassa, mutta arvostaa ja rakastaa tavallista arkea. Ei oikein osaa eikä jaksa järjestää mitään ihmeellistä ohjelmaa, vaan viihtyy lasten kanssa kotosalla.
Hän ei siis ole miehenä kaviaaria ja hanhenmaksapalleroita, vaan tuttua ja turvallista kotiruokaa =)

Uskollinen ja turvallinen persoona. Ehkä laiskahko, mutt ehdottoman oikeudenmukainen ja auttavainen.
Puolustaa aina heikompaa ja on ehdottomasti oma itsensä. Ei syrji ketään.

Yhteistyössä