Kuvapinoa lauantaille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trinsessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mä yritin kuukausi sitten ottaa hienoja lumikuvia, mutta se olikin vaikeaa. Mulla on monta kymmentä kuvaa lumisista puista. ja ne kaikki on tosi tylsiä. :ashamed: miten otetaan HIENOJA kuvia?

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
poikani mun
oij.jpg

Vili Vilperi on nimeni :D

Hui helevetti ku säikähin!

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
ja mä laitan tylsästi taas naama kuvan...tänään otettu

Sul on kyllä ihanat noi hiukset. :) Mä olen aina tahtonut kiharaa, mutta mulla on niin perus piikkisuora et ei auta vaikka tunkisin haarukan pistorasiaan.

siis mun hiukset on luonnostaan sellaiset laiskat ja suorat, erittäin alakuloisen näköiset, noi on permiksellä aikaan saatu :)

ja mä laitan tylsästi taas naama kuvan...tänään otettu

Sul on kyllä ihanat noi hiukset. :) Mä olen aina tahtonut kiharaa, mutta mulla on niin perus piikkisuora et ei auta vaikka tunkisin haarukan pistorasiaan.

siis mun hiukset on luonnostaan sellaiset laiskat ja suorat, erittäin alakuloisen näköiset, noi on permiksellä aikaan saatu :)

Mä en ole uskaltanut permistä ottaa, mun hiukset on niin huonossa kunnossa. :/

Mulla on tylsää. :) Ihan mitä tahansa kuvia saa laittaa.

Meidän koirasta tänään otettu kuvanen.

on muuten tosi jylheän näköinen taivas, melkein pelottava...hyvin tavoitettu talven sininen hetki...ja koira on ihan kun meitin Vekku :heart: oli :)

Joo, toi oli jännä. Sain myös tytöstä kuvan kun oltiin ulkona missä puolesta kuvaa melkein kirkas taivas ja toisella puolella toi tumma pilvi. Sit olikin ihan vain hetki kun koko taivas tummeni ja alkoi pyryttämään kunnolla.

Tuossa vielä se kuva. Nyt mä annan muidenkin laittaa kuvia. :D

Yhteistyössä