Kuvat menee huutonettiin väärinpäin, vaikka ne on koneella oikeasti oikeinpäin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WTF is
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

WTF is

Vieras
Pitää ottaa pystyasennossa kuva, tai huutis kääntää sen automaattisesti niin päin

Ideoita miten kuvan sais sinne oikeinpäin?? Olen kääntänyt koneella kuvan, avannut paintilla ja silläkin oli ihan oikeinpäin

Nostan, ärsyttää niin...

Kuva on siis oikeasti oikeinpäin koneellani, mutta huutis kääntää sen jostain syystä aina väärinpäin jos ei ole otettu pystysuunnassa

Mutta et pystynyt muokkaamaan itse ilmoitusta, uudessa voi vaihtaa hintaa, lykätä huutoaikaa myöhemmäksi tai aikaistaa, niin kauan kun ei huutoja ole tullut.

Itse monesti haluankin vaihtaa hintaa alemmas, ennen piti sulkea kohde ja laittaa uudestaan myyntiin, nyt napin klikkauksella onnistuu hinnan vaihto.

Uusi ulkoasu nyt vähän tökkii, mut kaipa ne sitäkin korjailevat

[QUOTE="a.p";28206840]Mutta et pystynyt muokkaamaan itse ilmoitusta, uudessa voi vaihtaa hintaa, lykätä huutoaikaa myöhemmäksi tai aikaistaa, niin kauan kun ei huutoja ole tullut.

Itse monesti haluankin vaihtaa hintaa alemmas, ennen piti sulkea kohde ja laittaa uudestaan myyntiin, nyt napin klikkauksella onnistuu hinnan vaihto.

Uusi ulkoasu nyt vähän tökkii, mut kaipa ne sitäkin korjailevat[/QUOTE]

Tuohan on tosi veemäistä jos kesken huudon voi tietoja vaihtaa niin että ei vanhat jää näkyviin. EI ei ei, on siis menny ihan paskaksi kun noin on vielä kaiken lisäksi.

Ja ihan kusetusfirmahan se on. Pakotettiin tehomyyjäksi kun muutettiin myytyjen tuotteiden lukumäärää.

Edelleenkin EI huutiskelle. Keskusteluja kun luki niin monen moni sanoi irtaantuvansa siitä ihan näiden paskojen uudistusten takia ja rahanahneuden

Tuohan on tosi veemäistä jos kesken huudon voi tietoja vaihtaa niin että ei vanhat jää näkyviin. EI ei ei, on siis menny ihan paskaksi kun noin on vielä kaiken lisäksi.

Ja ihan kusetusfirmahan se on. Pakotettiin tehomyyjäksi kun muutettiin myytyjen tuotteiden lukumäärää.

Edelleenkin EI huutiskelle. Keskusteluja kun luki niin monen moni sanoi irtaantuvansa siitä ihan näiden paskojen uudistusten takia ja rahanahneuden

Mut mitä se tietojen muuttaminen ketään haittaa, jos ei huutojakaan ole vielä tullut :O

[QUOTE="a.p";28206869]Mut mitä se tietojen muuttaminen ketään haittaa, jos ei huutojakaan ole vielä tullut :O[/QUOTE]

No jos olet vaikka aikaisemmin jo katsonut kohdetta ja todennut. Ja sit yhtäkkiä onkin tietoja muutettu,niin eihän se ihan oikein reilulta kuulosta. Mulle tulee mieleen heti joku huijaus.

Toiset tykkää tyttärestä toiset äidistä

Sitä en ymmärrä, että miksi ihmiset eivät voisi maksaa siitä, että käyttävät jotain palvelua?? Miksi huutonetin pitäisikään olla täysin ilmainen??

Mä kyllä mielelläni maksan tehomyyjämaksut niin kauan kun kauppa käy noin hyvin. Sama saattaa olla torilla edessä sitten kun ovat saaneet paljon käyttäjiä. Tai ihan millä muulla tahansa netin palvelulla.

Ei se ole rahanahneutta, täytyy ne kulutkin jollain maksaa

No jos olet vaikka aikaisemmin jo katsonut kohdetta ja todennut. Ja sit yhtäkkiä onkin tietoja muutettu,niin eihän se ihan oikein reilulta kuulosta. Mulle tulee mieleen heti joku huijaus.

Toiset tykkää tyttärestä toiset äidistä

No sitten kannattaa varmaan huutaa sitä kohdetta :O
Ennen huutoa ne tiedot yleensä katsotaan. Eikä katsota ensin ja huudeta viikon päästä

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee hän;28206881:
Sitä en ymmärrä, että miksi ihmiset eivät voisi maksaa siitä, että käyttävät jotain palvelua?? Miksi huutonetin pitäisikään olla täysin ilmainen??

Mä kyllä mielelläni maksan tehomyyjämaksut niin kauan kun kauppa käy noin hyvin. Sama saattaa olla torilla edessä sitten kun ovat saaneet paljon käyttäjiä. Tai ihan millä muulla tahansa netin palvelulla.

Ei se ole rahanahneutta, täytyy ne kulutkin jollain maksaa

Ei tarvitekkaan olla ilmainen sitä en olekkaan sanonut missään vaiheessa,mutta se millä konstilla muutetaan tehomyyjksi pakosta niin se n sitä rahan ahneuetta. Minullakin esim kävi niin,että olin kk aikaisemmin ostanut samat oikeudet kuin tehomyyjälläkin ja sitten tuli ilmo,että muutun tehomyyjäksi kun myytyjä tuotteita on 56 kun nyk raja on 50 12kk aikana eikä 100. Se ei ole oikein! Ja en ole ainut kuka tästä asiasta on kanssani samaa mieltä jso huutislaisitla asiaa kysyy.
Jos ilmoitus olisi tullut ajoissa niin kuin tällaisissa pitäisi tulla nii minulla olisi ollut mahdollisuus päättää mitä teen,nyt pakotettiin päättämään mitä teen.

[QUOTE="a.p";28206888]No sitten kannattaa varmaan huutaa sitä kohdetta :O
Ennen huutoa ne tiedot yleensä katsotaan. Eikä katsota ensin ja huudeta viikon päästä[/QUOTE]

Kyllä minä ainakin vertailen tuotteita toisiinsa ennen kin menen ja huudan. Eikäs se vasta ole järjen köyhyyttä jos huutaa katsomatta muita ensin :D
Vai ostatko sinäkin esim. vaikka nyt keittiön lampun heti ekasta paikasta katsomatta muualta? :) Just

[QUOTE="a.p";28206888]No sitten kannattaa varmaan huutaa sitä kohdetta :O
Ennen huutoa ne tiedot yleensä katsotaan. Eikä katsota ensin ja huudeta viikon päästä[/QUOTE]

Valtasosa huutajista huutaa vasta, kun huudon sulkeutumisaika lähestyy. Ensin katsotaan ja sitten huudetaan, kun se varsinainen myyntiaika tulee. Joskus voi johonkin huutoon heittää tarjouksen ensi katselulla tyyliin, että jos tuohon hintaan tulee, niin sitten ostan, muuten saa olla.

Yhteistyössä