Kuvia kihla- ja/tai vihkisormuksista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MarieHos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Samantyylinen vihkisormus tulee sitten varmaan myös jos ei päädytä vain näihin yksiin sormuksiin. Kiviä ei tule. Näissä on kivana juttuna toi että reunat on keltakultaa ja leveämpi kohta valkokultaa. Titaanisormukset olis kanssa kivat...

Vihki on tässä, AU3 Ornamentti ja tämä oli SE pakko saada sormus jonka jälkeen mikään vaihtoehto ei enää tuntunut miltään joten valinta ei ollut vaikea.

JL_sormus_pres11_pp.jpg

näkyykö?

ainiin ja kihla on tässä mutta sitä en käytä enää kuin joskus välillä toisessa kädessä :)

57224375.jpg

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni
Mivervalla on kaunis käsi :).

Mun kuopus otti joku aika sitten kuvan mun sormuksesta. Kihlasormuksen olen hukannut, kuvassa vihkisormus. En todellakaan tiedä merkkiä :D.

364656_01.jpg

Tämän tyylinen olisi kaunis, mutta onko tuollainen kruunussa oleva kivi kuinka epäkäytännöllinen? Luulisi että sormus pyörähtelisi koko ajan kämmenen puolelle..

Kihlasormuksena on sileä valkokultainen perus rinkula, yhdellä tähti-istuksessa olevalla pienellä timantilla.
Oikein keksi minkälainen sormus tämän kanssa sopii..

mulla ihan perinteiset sileät sormukset. vihkisormus on mun mummun vihkisormus ja sen takia todella tärkeä ja arvokas<3
ei oikein nuo timantit ym oo mun juttu, olen niin yksinkertainen että sormuksienkin pitää olla yksinkertaiset=)

364656_01.jpg

Tämän tyylinen olisi kaunis, mutta onko tuollainen kruunussa oleva kivi kuinka epäkäytännöllinen? Luulisi että sormus pyörähtelisi koko ajan kämmenen puolelle..

Kihlasormuksena on sileä valkokultainen perus rinkula, yhdellä tähti-istuksessa olevalla pienellä timantilla.
Oikein keksi minkälainen sormus tämän kanssa sopii..

Itse laittaisin tuon sormuksen kaveriksi esim. tuon Tillander-linkin sormuksista alimmalta riviltä keskimmäisen "Hilman".

Käytännöllisyydestä en tiedä.

Kihlasormus on keltakultainen ja pinta on hieman röpelöinen, ei sileä.
Vihkisormus on keltakultainen ja kivi on soikea musta kivi, molemminpuolin kiveä on pieni
sydänkuvio. :) :heart:
Kuvaa ei ole.

http://www.etsy.com/listing/91826482/engraved-diamond-ring-sterling-silver

Mutta saas nähdä... Sanoin kyllä sille että saa toki valita jonkun muunkin, kunhan pikkuhiljaa ilmestyis se renkula sormeen... ( kahdeksas vuos sitä jo odotellessa.............) Sanoinkin sille et tästä lähin aina kun vuos kuluu niin kihlasormuksen hintaan pistetää sit yksi nolla perää.

[QUOTE="nimetön";25665579]http://www.etsy.com/listing/91826482/engraved-diamond-ring-sterling-silver

Mutta saas nähdä... Sanoin kyllä sille että saa toki valita jonkun muunkin, kunhan pikkuhiljaa ilmestyis se renkula sormeen... ( kahdeksas vuos sitä jo odotellessa.............) Sanoinkin sille et tästä lähin aina kun vuos kuluu niin kihlasormuksen hintaan pistetää sit yksi nolla perää.[/QUOTE]

Ihan nätti sormus, mutta eikai sitä kiva olisi painostettuna sormessa kantaa? :O

Vihki ja kihlasormus.. :laugh: tosin "vihkisormuksen" sain vasta pari vk sitten :) ja naimisissa oltu kohta 12v :) (mut eipä sillä materialla oo väliä..mies vaan halus yllättää )

Yhteistyössä