Kuvien varastaminen

Niin siis tyttäreni on omia kuviaan pistänyt galleriaan, omaan profiiliinsa. Joku torvelo ne sieltä pöllinyt, ja muilla sivuilla väittää esiintyvänsä kuvissa itse. Tyttö on joillekin sivuille rekisteröitynyt, ja sanonut tälle varkaalle että voisitko ystävällisesti olla levittämättä näitä kuvia ja väittää että olet niissä itse. Profiili on sitten kadonnut, ja kuvat, ja ilmestyvät sitten taas johonkin. Justiinsa juttelin tytön kanssa, ja kehotin pistämään nettisivut paperille ylös ja menee niitten kanssa huomenna poliisille.

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Niin siis tyttäreni on omia kuviaan pistänyt galleriaan, omaan profiiliinsa. Joku torvelo ne sieltä pöllinyt, ja muilla sivuilla väittää esiintyvänsä kuvissa itse. Tyttö on joillekin sivuille rekisteröitynyt, ja sanonut tälle varkaalle että voisitko ystävällisesti olla levittämättä näitä kuvia ja väittää että olet niissä itse. Profiili on sitten kadonnut, ja kuvat, ja ilmestyvät sitten taas johonkin. Justiinsa juttelin tytön kanssa, ja kehotin pistämään nettisivut paperille ylös ja menee niitten kanssa huomenna poliisille.

Toivottavasti ei ole sitten kukaan sellanen joka tahallaan tekee hallaa.. eli esintyy siinä kuvissa muka ja kertoilee jotain typeriä tai muuta esim. rivoa tai tällasta .. Toivottavasti poliisi voi asialle jotain!

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:

Toivottavasti ei ole sitten kukaan sellanen joka tahallaan tekee hallaa.. eli esintyy siinä kuvissa muka ja kertoilee jotain typeriä tai muuta esim. rivoa tai tällasta .. Toivottavasti poliisi voi asialle jotain!

Ainakin jollekin horny maches sivulle pistäny niitä kuvia, profiilissaan kertoo olevansa likainen lutka :( Ei ollenkaan kiva juttu...

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
ircissä ei voi kopioda kuvia mutta monilla palstoilla voi....

on siihenkin keinot, jokaisen kuvan jonka laitat nettiin voi kopioida

totta, mut en jaksais ircistä lähteä tekemään sitä....muualta helpompaa

:o eihän se oo ku pari hassua nappia ku painaa ni avot...

Alkuperäinen kirjoittaja Taikajane:
Tämä sama(?) ihminen on pistänyt tyttäreni kuvia ensimmäisen kerran jo vuosia sitten johonkin sivustolle, kuvat aina häviää kun niistä tehdään ilmianto ylläpitäjälle, ja ilmestyvät sitten taas johonkin muualle. Tai mistäs minä tiedän, vaikka niitä olisi tälläkin hetkellä ties missä. Homma vaan jatkuu, ja pitäis ottaa järeemmät aseet käyttöön.

Eikö tuosta voisi tehdä jonkun laista rikosilmoitusta jo, käyttää toisen henkilöllisyyttä tavallaan jos esittää väärää kuvaa ja johdonmukasesti vielä saman ihmisen kuvaa erehdyttämistarkotuksessa.

Aivan.

Yhteistyössä