Kuviteltu raskaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jasminiittta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jasminiittta

Uusi jäsen
14.03.2016
15
6
3
31
Nastola
Hei,
Haluaisin hieman kokemuksia muilta ns. valeraskaudesta..
Sillä itsellä nyt menkat 13 pv myöhässä (pillerit lopetettu 26.12.) ja ekat menkat sen jälkeen tuli 2.2. ... Nyt ei ole kuulunut...

Noin kaksi viikkoa sitten alkoi nännien turpoaminen (ja nenän tukkoisuus..) ja kipuili (joka nyt kadonnut).. Kolme päivää sitten alkoi kuukautiskipujen tyyliset mutta hieman erilaiset kivut mutta vuotoa ei näy..
Viime viikolla on ollut useamman kerran myös nenäveren vuotoa.
Olen myös kärsinyt ärtyseisyynestä sekä janon tunteesta jota en normaalisti koe.

Ensimmäinen nega testi tehty 3.3. ja toinen eilen illalla, ja äsken tein vielä kolmannen aamuvirtsasta.

Onko mahdollista että en ole raskaana vaan kuvittelen kaiken? :O

Hei, mulla ei ole kokemusta ns. valeraskaudesta, mutta olen kuullut ainakin pari tapausta, joilla ei ole raskaus näkynyt testeissä, vaikka kaiken järjen mukaan pitäisi. Syy nähtävästi se, että joillain raskaushormoni hcg nousee niin hitaasti elimistössä, ettei siksi näy testeissä, kuin vasta varsin myöhään. Tiedä sitten miten sinun tapauksessasi on, oireesi ainakin kuulostavat siltä että olisit raskaana ja jos kuukautisiakaan ei ole kuulunut. Mutta suosittelen lääkärissä käyntiä, että ottavat ihan verinäytteestä raskaustestin, niin eipä jää ainakaan epäselvyyttä asiasta.(y)

Ne Pregcheckin on kuulemma luotettavia testejä, vaikkei itselläni niistä kokemusta. :p Olen käyttänyt lähinnä niitä herkempiä liuska- ja puikkotestejä, jotka eivät sitten taida ollakaan niitä luotettavimpia.
Mutta jospa se plussa vielä tulisi! :love:

Ilmottelehan tännekin päin sitten miten kävi ja tuliko plussa viimein! :)

Juu ehdottomasti, mutta vielä odottelen!
Vaikka mulla onkin ihan sellainen olo että plussalla ollaan :O
Pienen pieniä tuntemuksia alavattassa enää...
Odottelen testejä saapuvaksi ja testailen ensi viikonloppuna jos ei menkat alkaneet...

• Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Kiitos @Neitonen_82 mutta aika ihmehän se olis ollukki jos ekasta kierrosta pillereiden jälkeen ois tärpänny :eek:

Pääasia et nyt tietää missä mennään :)

Aivan totta, epätietoisuus ikävintä :) Voihan se joskus ekastakin kierrosta tärpätä, tosin itekin sen suhteen skeptinen, kun mulla eka kierto ehkäsyn jälkeen menossa. Vaikka aikasempien kanssa on tärpännyt heti. Viime päivät ollutkin sitten kipuilua, varsinkin eilen ja aika varma, et syynä ovis. Joten jännän äärellä ollaan! :D

Harmi, ettei tuo vielä osottautunut plussaksi.. :/ Toivotaan, että pian plussaat! :)
Tulin vain kommentoimaan, kun kuulosti niin tutulta nuo sun "valeraskaus"-oireet, et varmasti niitä oo täysin kuvitellut vaan tuo pillerien lopetus sai mulla ihan samanlaiset (+varmaan miljoona muutakin oiretta :D) aikaan ja juurikin noin, että eka kierto oli ihan norm ja sitten vasta toisessa ilmesty kummalliset oireet ja menkkojen myöhästyminen. Olin kans aivan varma, että testit vaan näyttää höpöjä, mitä muutakaan tämä voi olla. Mutta sitä oli vaan tuon yhden kierron aikana ja sen jälkeen ei oo mitään samanlaista ollut! :)

Moikka taas!
Pakko oli tulla tänne rustailemaan kun parisen viikkoa sitten alkoi taas ihme oireilut.. No edellisestä kerrasta oppineena olin skeptinen mutta tein kuitenkin testin kun menkkoja ei kuulunut... yllätys yllätys negaa pukkasi ja uutena oireena tuli pahanolon aallot pitkin päivää ja jäätävä väsy jonka kyllä oletin johtuvan aamuvuoroviikosta..

Mutta, eilen sitten illalla päätin aivan extempore että testaillaanpa taas.. JA PLUSSA TULI <3 Aamulla oli vielä testattava uusiksi, mutta kyllä - vihdoinkin meillä odotetaan. Olo on edelleen aivan epäuskoinen, eikä oikein tiiä miten päin kuuluisi olla :D mutta ah, niin helpottunut fiilis!

Mites teillä @Neitonen_82 ja @mandarina ?

• Tykkää
Ihanaa, paljon paljon onnea plussasta Jasminiittta! :love:
Oli se kyllä maaginen hetki, kun ne kaksi viivaa siihen testiin ilmestyi ja sitten oli tehtävä vielä toinen...ehkä kolmaskin testi, taisinpa tehdä vielä huvikseni kalliin clearbluenkin että saa oikein mustaa valkoisella "raskaana" :ROFLMAO:

Täällä painellaan kovaa vauhtia kohti 24. raskausviikkoa, itestä ainakin alkuraskaus tuntu ikuisuudelta, mutta nyt aika tuntuu puolestaan lentävän pelottavankin lujaa.

• Tykkää
Reactions: Jasminiittta
Moikka taas!
Pakko oli tulla tänne rustailemaan kun parisen viikkoa sitten alkoi taas ihme oireilut.. No edellisestä kerrasta oppineena olin skeptinen mutta tein kuitenkin testin kun menkkoja ei kuulunut... yllätys yllätys negaa pukkasi ja uutena oireena tuli pahanolon aallot pitkin päivää ja jäätävä väsy jonka kyllä oletin johtuvan aamuvuoroviikosta..

Mutta, eilen sitten illalla päätin aivan extempore että testaillaanpa taas.. JA PLUSSA TULI <3 Aamulla oli vielä testattava uusiksi, mutta kyllä - vihdoinkin meillä odotetaan. Olo on edelleen aivan epäuskoinen, eikä oikein tiiä miten päin kuuluisi olla :D mutta ah, niin helpottunut fiilis!

Mites teillä @Neitonen_82 ja @mandarina ?

Paljon Onnitteluja ja ihanaa, että vihdoin sait plussan! :) <3

Eka kierto tosiaan oli susi eikä tärpännyt, mutta nyt toisesta kierrosta raskauduin ja ekan plussan teinkin 19.4. :) Nyt pitäis olla jotain rv 4 ja la 2.1 mutta voi olla jo jouluun lopussakin, kun ovis oli taas niin aikaisin. :D

On kans ollut niin epätodellinen olo ja kohta viikon saatu makustella tätä uutista ja alkaa pikkuhiljaa tajuamaan, että kyllä se vauva on oikeasti tulossa. :)
Kyllähän se helpotti kun ei tarvinnut tämän pitempään yrittää ja piinailla. ;)

Kauanko ehditte yrittää ja onko ensimmäinen?

Paljon Onnitteluja ja ihanaa, että vihdoin sait plussan! :) <3

Eka kierto tosiaan oli susi eikä tärpännyt, mutta nyt toisesta kierrosta raskauduin ja ekan plussan teinkin 19.4. :) Nyt pitäis olla jotain rv 4 ja la 2.1 mutta voi olla jo jouluun lopussakin, kun ovis oli taas niin aikaisin. :D

On kans ollut niin epätodellinen olo ja kohta viikon saatu makustella tätä uutista ja alkaa pikkuhiljaa tajuamaan, että kyllä se vauva on oikeasti tulossa. :)
Kyllähän se helpotti kun ei tarvinnut tämän pitempään yrittää ja piinailla. ;)

Kauanko ehditte yrittää ja onko ensimmäinen?

<3 Oikein paljon onnea sinne!
Täällä tosiaan rakkausvauva on ensimmäinen ja yritystä nelisen kuukautta takana. Laskettua aikaa en osaa sanoa tarkallleen muutta joulukuun loppuun tai tammikuun alkuun se menee !

Ihanaa odotusta <3

ja oikein paljon onnea myöss @mandarina <3

• Tykkää

Yhteistyössä