Kyl tuli paha mieli

mamma ja pojat

Aktiivinen jäsen
14.04.2006
5 294
0
36
Vantaa, Finland, Finland
Käytiin tänään anopilla.
Tuli sit puhetta et multa mammaloma loppu ja tammikuussa lähen töihin, on tosta puhuttu aiemminkin mut kun hällä altzheimer niin ei muista.

Hää sano et odotti mun hoitavan meiän kuopuksen 3v kotona ja niin mielelläni kun hoitaisin niin raha tulee vastaan. Ei tän kokonen perhe tule toimeen kotihoidontuella kun miehelläkään mitkään hyvät tulot oo.

Ei ymmärtänyt tuota ja oli sitä mieltä et minä menen töihin mielummin kun hoidan kuopuksen kotona.
Tää asia on mulle muutenkin jo vaikeaa niin en kyl ois tarvinnut enää noita sanoja.

no mut älä ota vakavasti,saahan se toivota ja haluta mitä tahansa ei se mitään muista huomenna kuitenkaa,ei edes mitä se haluu..musta voit lähtee ihan hyvällä mielellä töihin kun pakko on niin on..

Ei vanhemmat ihmiset aina ymmärrä et ei elämä oo enää sellasta että nainen hoitaa kodin ja lapset ja mies käy töissä. Ja vaikka itekkin haluais niin se ei aina vaan oo mahdollista.
Harmittaa tietysti tollaset kommentit, mutta onhan teillä vielä muutama kuukausi tässä aikaa nauttia kotona olosta ja murehtia töihin menoa sitten kun se aika tulee.

Tulet varmaan kuulemaan ton kommentin vielä monta kertaa jos anopillasi on alzheimer. Yritä antaa mennä vaan toisesta korvasta ulos vaikka vaikeeta se on.

Altzheimerin tauti voi myös vaikuttaa. Se voi jopa muuttaa persoonaa. En tietysti tiedä onko niin pitkällä. Mutta mieheni isoäitiä nyt läheltä seuranneena, en olisi uskonut mita sielta voi tulla joskus eteen. Ulosanti oli aivan kamalaa ajoittain.
:hug: kovasti! Tämä on teidän ratkaisunne ja tälläkin tavalla sinä turvaat lapsesi hyvinvointia.

Älä välitä. Sinä ja miehesi päätätte perheenne elämästä, ei anoppinne. Yritä muistaa, että sairaus muuttaa anoppisi persoonallisuutta, niin et niin pahoita mieltäsi hänen puheistaan.

Yhteistyössä