kyllä ärsyttää päiväkoti!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surku

Vieras
pojalla on molemmat jalat täynnä mustelmia :O siis oikeesti vahinkojahan sattuu eikä kaikkee voi estää,mutta ei 3v voi päivittäin tulla monen uuden mustelman kanssa kotia! joku raja sentään! vaikka oon mä huomannut että jos menee hakee etuajssa lasta ja ovat ulkona niin eihän tätit edes tiedä missä lapsi on! kerrankin tulin hoitajien selän takaa,niin jäin tarkkailee vähäksi aikaan,olin myös melkein heti havainnut missä lapseni on. aikani siinä kattelin ku hoitajat pölisi keskenään ja menin sitten pokkana kyselee että missän muksu menee, nää rupee pyörii siinä että äskenhän se oli tässä ihan tässä. vaikka oli 15min sitten vaihtanut paikkaa,että ei kyllä ollut äsken siinä.

ja toi on vaan yksi tapaus,kaiken lisäksi tietävät että meidän pikkunen apinapoika kiipeää verkkoaitaakin ylös,siis se ihan oikeesti pääsee sinne ylös asti,että joku päivä mun lasta sitten haetaan vilkkaasta keskustasta ja toivotaan että pysyy hengissä, kun hoitajat on tollasia :(
 
jos huomautettavaa niin miksi et soita päivähoitotoimistoon. Siis oikeesti ymmärrän sua ja sun huolta mutta mulla vaan pistelee se että asiat ei muutu jos kukaan ei mihinkään puutu. Oho, tulipas runollista ja ihan vahingossa =D
 
no siis en mä usko että ne muuttuu,kun olen kyllä hoitajille asiasta sanonut ja yksi heistä on nähnyt kuinka poika kiipeää. mutta olen tässä täyttämässä kyselyä,joka menee ylemmälle taholle päiväkodissa,niin siinä kysytään mm.turvallisuudesta yms. niin aion laittaa siihen aikki mikä minusta mättää.
 
Niinhän tuo vaan kummasti on 3 vee neitikin vaikka minkälaista mustelmaa täynnä vaikka kotihoidossa "omien valvovien silmien" alla onkin. Tarkoittaako lasten valvonta mielestäsi sitä että joka lapsella on koko ajan henkilökohtainen hoitaja herkeämättä vieressä? Toisekseen jos ihan viimeisen mukaan mennään niin sillä hetkellä kun tulet päiväkotiin ja lapsesi olet huomannut niin vastuu lapsesta siirtyy sinulle.
 

Yhteistyössä