Kyllä jotkut miehet osaa olla typeriä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kiiwi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kiiwi"

Vieras
Olin eilen baarissa ja kun olin yhdessä vaiheessa yksin pöydässä niin entinen miesystävä tuli siihen ja kysyi, että haluanko häneltä seksiä tänä yönä. Mies oli aivan lähellä ja hämmennyin aivan täysin. Sain sanottua en.

Seurustelimme melko lyhyen ajan ja mies oli todella paska. Ei ehkä fyysisesti ehtinyt pettää, mutta jäi kiinni siitä että viestitteli muiden naisten kanssa. Yhdessä viestissä exälleen kirjoitti, että on valmis pilaamaan suhteen mun kanssa kunhan vain saa siltä exältä edes yhden yön.

Miehen mielestä mä olin se paska joka ei tehnyt muuta kuin valitti ja olin koko aika pahalla päällä. Ihan tavallinenkin puhe tuntui olevan valittamista ja mua alkoi ahdistamaan kun ei enää tiennyt mitä voi sanoa. Tuntui, että kaikki mitä teen on väärin. Silti mies itse oli se joka teki väärin. Mies jätti mut ja onneksi niin koska itse tyhmänä yritin vielä saada suhdetta toimimaan. Nyt jälkeenpäin tajuan mikä helpotus suhteen loppuminen oli ja olo on ollut vapautunut.

Emme ole puhuneet sanaakaan muutamaan kuukauteen ja mies on laittanut mun facebookissa estolistalle. Sitten hän kuvittelee aivan pokkana, että voi tulla multa kysymään tuollaista.

Kiitos tuon seurustelen mun usko luotettaviin ja uskollisiin miehiin meni lopullisesti enkä ole valmis seurustelemaan. Tapailen erästä miestä, mutta onneksi mies on itsekin sillä mielellä ettei ole valmis seurustelemaan. Kummallakin mennyt usko parisuhteisiin joten pidämme vain hauskaa ilman sitoumuksia.

Kiinnostaisi tietää mihin ihastuit tässä miehessä kun hänen ääliömäisyytensä tuli noin isona yllätyksenä. Monesti niin käy jos hyppää sänkyyn liian äkkiä eikä ehdi tutustua toiseen ihmisenä kovin hyvin.

Mitaan ei saa jos ei yrita ;)

No, sun kannattaa unohtaa tollanen joka hameen perassa juokseva ressukka. Varmasti sullekin on olemassa se oikea jossakin. Petaminen on valitettavan yleista nykyisin ja yli puolet joskus jossain elaman vaiheessa pettaa kumppaniaan. Ikava kylla. Itse naimisissa ollut jo 10v ja epailen miestani pettamisesta, vaan ei ole 100 varmoja todisteita joten olen jaany avioliittoon enka jaksa penkoa tapausta enaa.

Mitaan ei saa jos ei yrita ;)

No, sun kannattaa unohtaa tollanen joka hameen perassa juokseva ressukka. Varmasti sullekin on olemassa se oikea jossakin. Petaminen on valitettavan yleista nykyisin ja yli puolet joskus jossain elaman vaiheessa pettaa kumppaniaan. Ikava kylla. Itse naimisissa ollut jo 10v ja epailen miestani pettamisesta, vaan ei ole 100 varmoja todisteita joten olen jaany avioliittoon enka jaksa penkoa tapausta enaa.

Minusta pettäminen ja nykyisin yleinen liian rento elämänasenne liittyvät toisiinsa. Voi olla vaikea "vakavoitua" toisen äärellä kun nautintoja ym. on niin paljon eikä systemaattista periaatteistoa tai itsekuria löydy (tämä ideologia liittyy muuten jännästi myös pukeutumiseen siten että klassinen "pysyvä" tyyli nähdään tylsänä). Toinen saattaa enemmän olla väline omaan nautintoon, joka alkaa kuitenkin pidempänä vaivana kyllästyttää... Jolloin aletaan hypellä tyhjästä nautinnosta toiseen (kuten Deleuze ja Guattari kuvaavat kirjassaan "A Thousand Plateaus") tuloksena monta kertaa ikävä kyllä aina uusi särö siihen lapseen, joka leikin aloitti.

[QUOTE="mies";25798071]Kiinnostaisi tietää mihin ihastuit tässä miehessä kun hänen ääliömäisyytensä tuli noin isona yllätyksenä. Monesti niin käy jos hyppää sänkyyn liian äkkiä eikä ehdi tutustua toiseen ihmisenä kovin hyvin.[/QUOTE]

En mä sitä ääliömäisyyttä heti tajunnut ja mies osasi olla niin ihana. Vähitellen se todellisuus tuli esille. Jälkeenpäin vain sitten kuulin muilta, että se mies on täyskusipää. Kiva kun tuota ei voitu kertoa mulle etukäteen.

[QUOTE="a p";25798129]En mä sitä ääliömäisyyttä heti tajunnut ja mies osasi olla niin ihana. Vähitellen se todellisuus tuli esille. Jälkeenpäin vain sitten kuulin muilta, että se mies on täyskusipää. Kiva kun tuota ei voitu kertoa mulle etukäteen.[/QUOTE]

Ymmärrän. Kannattaisi vain noin yleensäkin olla varovainen "naistennaurattajien" kanssa. He kyllä tuntuvat hyvältä siinä hetkessä mutta saattavat asennoitua sinuun ihmisenä kevyesti, mikä on se ratkaiseva pidemmällä tähtäimellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;25798160:
No oisit nyt sanonut, että haet kunnon panoja etkä mitään räpellystä.:kieh:

No voi hemmetti kun en tuota tajunnut. :D Ja eilen vähän ajan päästä tajusin, että miksi en sanonut saaneeni jo. Eikä olisi tarvinnut edes valehdella. :D Mutta menin jotenkin lukkoon siinä tilanteessa vaikka yleensä sanavalmis olenkin, hyvä kun sain soperrettua sen en.

[QUOTE="a p";25798129]En mä sitä ääliömäisyyttä heti tajunnut ja mies osasi olla niin ihana. Vähitellen se todellisuus tuli esille. Jälkeenpäin vain sitten kuulin muilta, että se mies on täyskusipää. Kiva kun tuota ei voitu kertoa mulle etukäteen.[/QUOTE]

Rehellisesti... Olisitko uskonut kertojaa? Vai olisiko viestintuoja saanut täyslaidallisen schaissea niskaansa ja mies lisää hellitellyjä?

[QUOTE="vieras";25798192]Rehellisesti... Olisitko uskonut kertojaa? Vai olisiko viestintuoja saanut täyslaidallisen schaissea niskaansa ja mies lisää hellitellyjä?[/QUOTE]

No voi kyllä olla etten olisi uskonut...

Tuli tosta mieleen eras ex... Olin hanen kanssaan todella onneton (ja olin suhteessa aivan liian kauan ennen kuin lahdin), eika loppuvaihessa todellakaan kiinnostanut seksi ym... tai oikeastaan ei ollut kiinnostanut pitkaan aikaan, ja meilla olikin vahan semmonen kauppameininki kaytossa etta ma saan hierontaa ja han saa suihin... Ja lopussa tosiaan ihan jo halaaminen tuntui todella vieraalta, suorastaan inhottavalta. Niin sitten tama ex ihan tosissaan kysyi multa pari kuukautta eron jalkeen etta rupeanko "fuck buddyksi"... Olin todella aimissani, ja mun "no en todellakaan" -tyyppiseen vastaukseen han oli vahan loukkaantunut, etta miks, ja et arvaa oliko vaikeeta ja noloa kysya....?? Joo, jos siihenkin mennessa oli jo kauan seksi ollut pakkopullaa mutta suhteen nimissa sita suostuin harrastamaan, niin sitten suhteen jalkeen viela vapaaehtoisesti..... Nain hyvin mut tunsi tama, yli neljan vuoden seurustelun jalkeen. :$

Tuli tosta mieleen eras ex... Olin hanen kanssaan todella onneton (ja olin suhteessa aivan liian kauan ennen kuin lahdin), eika loppuvaihessa todellakaan kiinnostanut seksi ym... tai oikeastaan ei ollut kiinnostanut pitkaan aikaan, ja meilla olikin vahan semmonen kauppameininki kaytossa etta ma saan hierontaa ja han saa suihin... Ja lopussa tosiaan ihan jo halaaminen tuntui todella vieraalta, suorastaan inhottavalta. Niin sitten tama ex ihan tosissaan kysyi multa pari kuukautta eron jalkeen etta rupeanko "fuck buddyksi"... Olin todella aimissani, ja mun "no en todellakaan" -tyyppiseen vastaukseen han oli vahan loukkaantunut, etta miks, ja et arvaa oliko vaikeeta ja noloa kysya....?? Joo, jos siihenkin mennessa oli jo kauan seksi ollut pakkopullaa mutta suhteen nimissa sita suostuin harrastamaan, niin sitten suhteen jalkeen viela vapaaehtoisesti..... Nain hyvin mut tunsi tama, yli neljan vuoden seurustelun jalkeen. :$

Tiedätkö, mulle kävi melkein samalla lailla. Yli neljän vuoden suhteen päätyttyä eksä vielä useaan otteeseen kysyi seksiä ja ehdotti fuck buddy-systeemiä, ja mä en halua todellakaan koskea siihen missään mielessä enää. Ennen kuin suhde päättyi, meillä ei ollut seksiä ollenkaan viimeisiin kuukausiin. Munkin eksä loukkaantu selvästi, kun eka ihan järkyttyneenä suoraan kieltäydyin.

On tainnut mies löytää uuden naisen nyt, kun pitää taas alkaa exältä vonkaamaan. Vaikuttaa että vähän henkisiä ongelmia on. Nainen joka on "saatu omaksi" voi olla nyrkkeilysäkki ja sitten ne kaikki, jotka ovat muuttuneet vähän saavuttamattomammiksi alkavat taas kikkeliä kutittaa.

Onneksi pääsit eroon, eipä tuollaiselle kannata paljon aikaansa enää uhrata.

On tainnut mies löytää uuden naisen nyt, kun pitää taas alkaa exältä vonkaamaan. Vaikuttaa että vähän henkisiä ongelmia on. Nainen joka on "saatu omaksi" voi olla nyrkkeilysäkki ja sitten ne kaikki, jotka ovat muuttuneet vähän saavuttamattomammiksi alkavat taas kikkeliä kutittaa.

Onneksi pääsit eroon, eipä tuollaiselle kannata paljon aikaansa enää uhrata.

Mun tietojen mukaan miehellä ei ole uutta. Asumme pienellä paikkakunnalla joten asiat tulee helposti tietoon. Mietin sitäkin vaihtoehtoa, että mies on saanut tietää mun tapailusta toisen miehen kanssa ja sen takia innostui yrittämään mua.

Yhteistyössä