Kyllä känninen uhoileva mies on sit mukava tapaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Borkku

Vieras
Olin koirien kans ulkona ku tällänen mukava tapaus tuli vastaan ja hän ku sit inhos koiria yli kaiken ja oli valmis tappamaan noi molemmat vaikka paljain käsin jos ne vaan olis antanu sihen aihetta.

Siis oikeesti mun olis tehny mieli päästää toi vanhempi irti.

:o Meillä toi puudeli on pikemminkin kännikalamagneetti. Kaikki kännikalat kuvittelevat tulevansa koirien - erityisesti tollasten - kanssa loistavasti toimeen, vaikka varoitan tulemasta lähemmäksi.

Aina yhtä hurmaavaa.. Känniääliöt, oli sitten miehiä tai naisia. Tultiin eilen laivalta, mies sai hytin ovelta pyytää yhtä siirtymään (tunki sitä avainta meidän hytin oveen). Ihmetteli vaan kun ei päässy sisään.. Juu ei niin hirmu ihme jos meillä hytti 9 kerroksessa ja hänellä näky olleen 5 kerroksessa. Kumma tosiaan kun ei sisään päässyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
:o Meillä toi puudeli on pikemminkin kännikalamagneetti. Kaikki kännikalat kuvittelevat tulevansa koirien - erityisesti tollasten - kanssa loistavasti toimeen, vaikka varoitan tulemasta lähemmäksi.

Mun tytöt on vielä niin nuoria toinen ihan rääppä ja ne tulee vielä ainaki toimeen jopa toisten kännisten kans mut ton vanhemman pinna kiristyy nykyään suojeluun tota pientä kohtaan ja se saattaa oikeesti käydä vaikka kiinni ja mä en halua kyl nähdä ku Borkku puree ihmistä kiukkusena.

ennen mä otan sun buudelin kaluston itteeni ku aikuisen borkun :D

Mä en kyl tajuu ihmistä joka haluu väkisin syöttää ittensä sun buudelille ku siitä näkee hännänpäästäki et se ei diggaa.

Yhteistyössä