Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onhan munakello raksuttamassa, että varmasti se standardi lapsen kanssa vietetystä ajasta täyttyy? Siis maailmassa on lapsia, jotka näkevät nälkää, sotaa, väkivaltaa, tappoja, heitä kuritetaan, heitä lyödään, eivät saa ruokaa, Suomessakaan ei kaikilla lapsilla ole todellakaan hyvä olla, alkoholismia, kuritusta, väkivaltaa, huumeäitejä/isiä - ja ap. jaksaa valittaa äideistä jotka kehtaavat jumalauta harrastaa kun lapsi on kotona.
Kyllä, harrastan, kyllä olen vielä ihminen, nainen, hengittävä olenko, kyllä, saan voimaa, iloa, reippautta harrastuksista, pysyn hyvässä kunnossa, mieskin vielä kehuu minua ja kyllä, lapseni saavat minulta rakkautta mielin määrin, tuskinpa ovat minua aikuisena syyttämässä siitä, että kävi aerobickissä 2 krt/vko ja isä oli meidän kanssa.
Miksei voi suoraan sanoa, että paheksuu? Pitää ihmettelystä puhua.
Ei tuon välttämättä tarvitse olla sama asia. Itse voin ihmetellä montaakin juttua jota en senhetkisellä tietoudellani ymmärrä ja mikä minusta kuulostaa oudolta, jopa paheksuttavaltakin. Mutta jos saan siihen selityksen niin voinkin ymmärtää jo paljon paremmin enkä koe mitään syytä paheksua tuollaista. Tai sitten voikin käydä niin että se selitys onkin luokkaa joka ei suinkaan lisää' ymmärrystäni vaan tuo ihmettely kääntyy jopa paheksunnaksi.
Mutta siis kaikkineen turvallisempi aloittaa avarakatseisemmin ihmettelyllä kun ruveta heti paheksumaan kaikkea mitä ei sillä hetkellä ymmärrä.(tietty juu, ymmärrän että tuota ihmettely-termiä käytetään myös tilanteissa missä oikeasti suoraan paheksutaan eikä haluatkaan yrittää ymmärtää...)
Okei, eli sun mielestäsi kotiäiti saa harrastaa, mut työäiti ei.
Meillä on lapset hoidossa ja mä käyn urheilemassa iltaisin/vkonloppuisin 3-4krt viikossa. Silloin lapset on isänsä kanssa TAI isovanhemmillaan, jos miehen kanssa käydään yhdessä. Mä en koe, että meidän lapset siitä kärsivät millään tavoin, enkä myöskään koe tästä minkäänlaista huonoa omatuntoa.
Näihinkö sinä oman lapsesi elämää vertaat ?
Munkin lapsi saa ruokaa kerran päivässä, mutta hei, onhan se paljon verrattuna Afrikan nälkäänäkeviin siis. :heart: