En voi muuta sanoa, että miehesi on mulkku. Tuollaisia löytyy kyllä eikä siinä auta mikään, kun on päässyt helpolla kotona ja makaa sohvalla, kun sinä raadat töissä ja kotona. Niin pitäähän sinun miehesi kehuskella itseään, kun sinä et sitä tee, ainakin vieraat saa sen tietää kuin väsynyt olet? etkö osaa aukaista suuta vai miksi et korjaa vääryyttä. Miehesi ei kunnioita sinua enkä usko että muitakaan naisia? Mitähän paskaa jauhaa kun et ole paikalla kuulemassa. Ei kyllä ole ihan kaikki kondiksessa miehelläsi, vain kaksi asiaa mistä on kiinnostunut? vaikka ei ole ainoa maailmassa? On meilläkin auto ja melko uusi, ei mies sitä jatkuvasti jynssää. Ihan naurettavaa muutenkin katsella kun miehet auton peltiä kiillottaa vaikka olis kuin vanha auto? Meillä tehdään ruokaa molemmat, mutta ruoka on valmis kun mies tulee töistä, mies on vuorotöissä ja minä olen kotirouva. Mies hoitaa myös laskutkin, siitäkään ei tarvi huolehtia. Jäkätän siivouksestakin, kun olen aika pedantti, mutta jätän joskus siivoamatta ihan sen vuoksi, että näkee kuin likaista tulee, jos sitä ei tee ja sanon kuin onkaan taas niin likaista. No viimeksi mies kun oli vapaalla niin sanoi, että oli pakko siivota, ei sitä voinut katsoa ja oli luutunnut lattiat ja kyllä siitä retosteli tekemisiään. Piti kehua miestä ja näytti olevan tyytyväinen. Minun mies ei ole sitten mikään pehmomies...