Kyllä mulla on huono perhe!

Horuksen silmä

Aktiivinen jäsen
21.11.2008
10 741
-1
36
Tampere
Mulla on tänään synttärit ja kun tulin töistä kotiin kävi ilmi että 2 lasta on kavereillaan ja kolmas tuijottaa intensiivisesti you tubea. Mieskin meni sen sileän tien nukkumaan.
Muissa perheissähän olis järjestetty yllätysjuhlat, mies olisi kantanut selkä vääränä kultakoruja ja lapset olisi odottaneet kakkupöydässä parhaisiinsa puettuina ;)

• Tykkää
Reactions: Minni:) ja Lilith
[QUOTE="vieras";27483230]Puoliksi tosissani kysyn suoraan otsikkoon viitaten, että mitä voi olettaa kun perheen äiti haukkuu perhettä selän takana netissä :P[/QUOTE]

Kun löysää nutturaa pikkasen, sen verran, että veri taas kiertää, voi oivaltaa monia hassuja juttuja. Kuten sarkasmin.

• Tykkää
Reactions: Horuksen silmä
Melkoisen on surkea perhe sinulla kyllä, oletko koittanut vaihtaa jossain myyntipalstalla?
Onnea ;)

Sarkasmi on muuten sellainen huumorinlaji, mitä osa ihmisistä ei vain kykene tajuamaan, oikeestikko joku ajatteli että ap sitä mieltä että perhe huono ja että olisi niitä kultakoruja jne. suitsutusta?

• Tykkää
Mä veikkaan, et ne keillä mies kantaa koruja selkä vääränä ja lapset puettu parhaimpiinsa jne on kaiken takana se, että ko. nainen olisi niin loukkaantunut ettei kukaan edes uskalla päästä vähemmällä ;)

Mutta onnea synttärisankarille..:)

• Tykkää
[QUOTE="vieras";27483241]Kun löysää nutturaa pikkasen, sen verran, että veri taas kiertää, voi oivaltaa monia hassuja juttuja. Kuten sarkasmin.[/QUOTE]

Ja jos hiukan ravottaa sitä mieltänsä, niin voi oivaltaa että juuri sarkasmi olikin se pointti: sarkasmilla kasvatetut lapset eivät useinkaan ole kovin empaattisia ja huomioivia.

Siitä ei ole varmuutta onko kyse enemmän geeniperimästä vai kasvatuksesta. Mutta voidaan olettaa että vähemmän sarkastisessa maaperässä myös hyväntahtoinen huumori kukkii ja näin ollen myös monenlaiset interpersonaaliset taidot pääsevät kehittymään.

Edelleen puoliksi tosissani, saparot molemmilla sivuilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27483325:
Huutonetissä olen kyllä koittanut perhettäni kaupitella. Lapset ois kelvanneet Kiinaan tekstiilityöläisiksi, mutta mies...ei kelvannut edes suomalaisille yksinhuoltajille.

Ai niin pahasti asiat, kannattaa siis ostaa marttyyrinviitta ja alistua kohtaloon ;)

Erittäin paljon onnea.

Mun perhe muisti mua viimeksi niin, mies oli leiponut lasten kanssa pullaa mitä se ei koskaan ole tehnyt, oli kunnon makuelämys kun ensimmäisenä sain maistaa, pikku pirpana oli laittanut pussillisen pizzamaustetta ja mies oli luullut sen tarkemmin katsomatta että se on kardemummaa :D mutta ajatushan se tärkein on <3

• Tykkää
[QUOTE="vieras";27483335]Ja jos hiukan ravottaa sitä mieltänsä, niin voi oivaltaa että juuri sarkasmi olikin se pointti: sarkasmilla kasvatetut lapset eivät useinkaan ole kovin empaattisia ja huomioivia.

Siitä ei ole varmuutta onko kyse enemmän geeniperimästä vai kasvatuksesta. Mutta voidaan olettaa että vähemmän sarkastisessa maaperässä myös hyväntahtoinen huumori kukkii ja näin ollen myös monenlaiset interpersonaaliset taidot pääsevät kehittymään.

Edelleen puoliksi tosissani, saparot molemmilla sivuilla.[/QUOTE]

MOT, nutturat tai saparot kireällä kasvaneet ihmiset ovat harvinaisen innokkaita arvostelemaan ja tunkemaan mielipiteitään sielläkin missä niitä ei ole pyydetty. Mahtaako niiden lapsista tulla yhtä kuivia ja epäempaattisia kanssaihmisiä kohtaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27483091:
Mulla on tänään synttärit ja kun tulin töistä kotiin kävi ilmi että 2 lasta on kavereillaan ja kolmas tuijottaa intensiivisesti you tubea. Mieskin meni sen sileän tien nukkumaan.
Muissa perheissähän olis järjestetty yllätysjuhlat, mies olisi kantanut selkä vääränä kultakoruja ja lapset olisi odottaneet kakkupöydässä parhaisiinsa puettuina ;)

:O Et voi olla tosissas! Kyl meil vaan on aina synttärinä ja nimpparina haettu limusiinillä duunista, viety hierontaan ja kasvohoitoon, sit 5 tähden ravintolaan ja siitä sit ilta jatkunu skumpalla ja kimalluksella.

Jätä se sika! :D

Muoks. Ja Onnea! :flower: :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
[QUOTE="vieras";27483368]MOT, nutturat tai saparot kireällä kasvaneet ihmiset ovat harvinaisen innokkaita arvostelemaan ja tunkemaan mielipiteitään sielläkin missä niitä ei ole pyydetty. Mahtaako niiden lapsista tulla yhtä kuivia ja epäempaattisia kanssaihmisiä kohtaan?[/QUOTE]

Tunkemaan nenänsä sinne missä näkee vääryyttä, oikaisemaan vääristyneitä kasvatuskäsityksiä, kas niistä on nämä saparot tehty.

En ole enempää ollut mitään mieltä kuin sinäkään. Ja minä en ole se, joka kirjoittaa loukkaavia kuvauksia toisesta. Arvostelin vain toimintaa. Omat lapseni pahoittaisivat mielensä jos kirjoittaisin heistä pahaa. Jos ap.n lapset ovat nettitaitoisia, kuten ilmeisesti ovat, näkevät nämä kirjoitukset myös. Lapset eivät ymmärrä sarkasmia ja tämä ei ole mikään mielipide vaan tosiasia. On kurjaa miten moni kasvattaa lapsia sarkasmilla. Hyvä jos johonkin tämä kolahti.

Mukavaa illanjatkoa!

[QUOTE="vieras";27483335]Ja jos hiukan ravottaa sitä mieltänsä, niin voi oivaltaa että juuri sarkasmi olikin se pointti: sarkasmilla kasvatetut lapset eivät useinkaan ole kovin empaattisia ja huomioivia.

Edelleen puoliksi tosissani, saparot molemmilla sivuilla.[/QUOTE]

Ihan empaattisia mukuloita mulla on, vaikka meillä ei juhlistetakaan vanhempien synttäreitä sen kummemmin.

Yhteistyössä