Kyllä nuo ammattikoululaiset on hiukan tuollaisia reppanoita

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sivusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sivusta

Vieras
Tuossa lähellä on ammattikoulu, iso sellainen. Vuosia tässä katsellut tuota ainesta tuossa pihalla ja kyllä täytyy sanoa, että aika reppanoita ovat. Tupakkaa poltetaan ja lippis päässä kesät talvet ( tytöillä ei tietenkään päässä mitään ) Voi voi...
 
Olen ollut huomaavina että pojat (ammattikoulu ikäiset) eivät juuri pidä lippistä vaan pipoa enemmin kesät talvet. Kevät aurinko saa kyllä aikaan aina saman ilmiön talvivarusteet jää pois ensimmäisenä päivän kun aurinko lämmittää ilman plussan puolelle. Tytöt ei juuri pipoja pidä, eivätkä ole pitäneet, kampaushan siinä menee pilalle.
 

Yhteistyössä