O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Jos teillä oli kaksi huonetta niin hinta on täysin normaali.
Alkuperäinen kirjoittaja Maaria -76:Kannattaisi ehkä etsiä hostelli? Eihän juuri kukaan oikeasti yövy hotelleissa omilla rahoillaan vaan firma maksaa. Hostellit on paaaljon halvempia ja ihan yhtä hyviä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja Maaria -76:Kannattaisi ehkä etsiä hostelli? Eihän juuri kukaan oikeasti yövy hotelleissa omilla rahoillaan vaan firma maksaa. Hostellit on paaaljon halvempia ja ihan yhtä hyviä. =)
Kyllä minä käyn hotellilomalla muutaman kerran vuodessa ja ihan itse omalla rahalla maksan. Ja kyttään tarjouksia, noin 90 eur on maksimihinta ja tuohon rahaan pitää olla kunnon hotelli. Ja siis likkakaverin kanssa joten hinta puolitetaan.
Kyllä joissain hotelleissa varmasti ihmiset yöpyvät ihan omilla rahoillaan, etenkin turistikohteissa. Mutta tosi paljon on tietty näitä bisneshotelleja joissa 90% asiakkaista on liikemiehiä.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Niin maksan minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja plm:Kyllä minä käyn hotellilomalla muutaman kerran vuodessa ja ihan itse omalla rahalla maksan. Ja kyttään tarjouksia, noin 90 eur on maksimihinta ja tuohon rahaan pitää olla kunnon hotelli. Ja siis likkakaverin kanssa joten hinta puolitetaan.Alkuperäinen kirjoittaja Maaria -76:Kannattaisi ehkä etsiä hostelli? Eihän juuri kukaan oikeasti yövy hotelleissa omilla rahoillaan vaan firma maksaa. Hostellit on paaaljon halvempia ja ihan yhtä hyviä. =)
Ei ihan mennyt mulle perille tuo etteí juurikaan kukaan yövy omilla rahoillaan hotelleissa.Kenen sitten,kun sitä firmaakaan ei ole mikä maksaisi?
Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:Kyllä joissain hotelleissa varmasti ihmiset yöpyvät ihan omilla rahoillaan, etenkin turistikohteissa. Mutta tosi paljon on tietty näitä bisneshotelleja joissa 90% asiakkaista on liikemiehiä.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Niin maksan minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja plm:Kyllä minä käyn hotellilomalla muutaman kerran vuodessa ja ihan itse omalla rahalla maksan. Ja kyttään tarjouksia, noin 90 eur on maksimihinta ja tuohon rahaan pitää olla kunnon hotelli. Ja siis likkakaverin kanssa joten hinta puolitetaan.Alkuperäinen kirjoittaja Maaria -76:Kannattaisi ehkä etsiä hostelli? Eihän juuri kukaan oikeasti yövy hotelleissa omilla rahoillaan vaan firma maksaa. Hostellit on paaaljon halvempia ja ihan yhtä hyviä. =)
Ei ihan mennyt mulle perille tuo etteí juurikaan kukaan yövy omilla rahoillaan hotelleissa.Kenen sitten,kun sitä firmaakaan ei ole mikä maksaisi?
Ehkä aika sama juttu kuin lentomatkustuksessa. Sielläkin valtaosa on työmatkaajia, mutta kyllä sitä pitää ihan tavallisenkin ihmisen joskus matkustaa lentäen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja M:Omenahotellissa HKI maksoi kun varasin 3viikkoa sitten yö neljältä yht . 45e![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja Mari -76:Kyllä joissain hotelleissa varmasti ihmiset yöpyvät ihan omilla rahoillaan, etenkin turistikohteissa. Mutta tosi paljon on tietty näitä bisneshotelleja joissa 90% asiakkaista on liikemiehiä.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Niin maksan minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja plm:Kyllä minä käyn hotellilomalla muutaman kerran vuodessa ja ihan itse omalla rahalla maksan. Ja kyttään tarjouksia, noin 90 eur on maksimihinta ja tuohon rahaan pitää olla kunnon hotelli. Ja siis likkakaverin kanssa joten hinta puolitetaan.Alkuperäinen kirjoittaja Maaria -76:Kannattaisi ehkä etsiä hostelli? Eihän juuri kukaan oikeasti yövy hotelleissa omilla rahoillaan vaan firma maksaa. Hostellit on paaaljon halvempia ja ihan yhtä hyviä. =)
Ehkä aika sama juttu kuin lentomatkustuksessa. Sielläkin valtaosa on työmatkaajia, mutta kyllä sitä pitää ihan tavallisenkin ihmisen joskus matkustaa lentäen![]()
Kyllä mä silti väitän että suurempi osa viikonloppuyöpyjistä on privaattimatkalla kuin työasioissa. Itse käyn Turussa, Helsingissä, Tampereella... Missä milloinkin. Likkakaverin kanssa mennään shoppaileen, syömään, hotellin saunaan ja uimaan jos on allas, ehkä keilaileen yms. Kivan päivän jälkeen on mukava yöpyä hotellissa ja mennä kiireettömälle aamiaiselle.
Kuvittelin että muutkin harrastaisi tällaista lomailua?