Kyllä on paha mieli...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen vuorotyössä, ja mieheni ei paljon välitä lasten kanssa oleilla. Istuu vain tietokoneella kaiket ajat sen sijaan että leikkisi tai ulkoilisi lasten kanssa. Lapsillakin on paha mieli. Eikä kukaan sukulainen välitä tulla lasten seuraksi kun olen töissä. Tuntuu kuin olisin lapsille ainoa turva, ja niin tuntuu lapsistakin. Puhuttu on tästä ties kuinka monta kertaa, eikä mikään muutu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen vuorotyössä, ja mieheni ei paljon välitä lasten kanssa oleilla. Istuu vain tietokoneella kaiket ajat sen sijaan että leikkisi tai ulkoilisi lasten kanssa. Lapsillakin on paha mieli. Eikä kukaan sukulainen välitä tulla lasten seuraksi kun olen töissä. Tuntuu kuin olisin lapsille ainoa turva, ja niin tuntuu lapsistakin. Puhuttu on tästä ties kuinka monta kertaa, eikä mikään muutu.

Jää kotiin ja pistä ukkos töihin

Alkuperäinen kirjoittaja Näin sitä pitää:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jää kotiin ja pistä ukkos töihin

Näin olikin kun olin hoitovapaalla. Sitten mies jäi työttömäksi ja minä sain töitä. Jotenkin pitää eläminen maksaa. Mutta lapset tässä kärsivät, valitettavasti.

Yhteistyössä