Kyllä on reilu vauva mulla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Olin esikoisen kanssa kaupoilla ja mies jäi vauvan kanssa kotiin. Koko sen ajan kun oltiin pois, pikkumies nukkui ja kaiken lisäksi hän nukkui sohvalla..ei siis sylissä. Kun mä olen kotona, pikku mies ei takuulla nuku muualla kuin mun sylissä kantoliinassa :snotty: vaikka ihanaahan se on :heart: niin joskus ois helpompi kun nukkuis hetken muuallakin...

:D

Meillä on ihan hillittömän reilu vauva kans, aina kun on isänsä kanssa kotona ja mie uimassa, niin vääntää pari litraa paskaa ja sitä tursuaa joka hihasta ja sukanvarresta :laugh: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Sone:

Meillä on ihan hillittömän reilu vauva kans, aina kun on isänsä kanssa kotona ja mie uimassa, niin vääntää pari litraa paskaa ja sitä tursuaa joka hihasta ja sukanvarresta :laugh: :saint:

meidän vauva tekee tän aina mulle :X ja sitte pitää kauppareissun jälkeen pestä turvaistuinta myöten kaikki :X ja sen jälkeen kylppäri.

koko illan show siis. mokoma paskasieppo :)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

meidän vauva tekee tän aina mulle :X ja sitte pitää kauppareissun jälkeen pestä turvaistuinta myöten kaikki :X ja sen jälkeen kylppäri.

koko illan show siis. mokoma paskasieppo :)

:laugh:No siin on koko illaks hommaa :)

Onneks meiän tytsi vääntää aina kotona ne paskat (koputan puuta) tulvis muuten kaukalosta yli :o

Voi kun meilläkin tulis kakkaa noin..kun on tosi tiukassa se kakka :|

Yhteistyössä