Kyllä on taas vaikeeta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Pojan pitäisi ottaa lääke klo 11.30, eli kesken koulpäivän (ekaluokkalainen), mutta lääkettä ei voi opettaja säilyttää/antaa, eikä rehtori, eikä pojalle saa itselle antaa sitä reppuun. Ainut joka lääkkeen voisi antaa on terkkari, joka on koululla yhden päivän viikossa. Eilen ja tänään poika kävi kotona ottamassa lääkkeen kesken päivän, jossa kuluu lähes 30min. Eli pakko vaihtaa lääkitystä, kun ei mistään suunnasta pystytä joustamaan :(

Nytihanoikeesti keskustelua koulun kanssa, terkkari mukaan keskusteluun. Pakko lääkkeet on ottaa! Ota yhteys kuntanne koulutoimeen ja pyydä järjestämään asia. Heti.

Luokka-avustaja on, mutta kun opettajille on niin tiukka linja, että lääkkeita ei saa lapsille antaa/edes säilyttäää. Pojan lääkkeet ovat sen verran vahvoja, etten tosiaan uskalla pojan vastuulle antaa edes sitä yhtä annosta, kun lapset sählää ja kaivelee toistensa reppuja, niin on lääkkeet vielä väärässä suussa :( Mä olin eilen keskustelemassa rehtorin kanssa, eikä se pystynyt asialle tekemään mitään, kun ei terkkarikaan sielä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;24640070:
Luokka-avustaja on, mutta kun opettajille on niin tiukka linja, että lääkkeita ei saa lapsille antaa/edes säilyttäää. Pojan lääkkeet ovat sen verran vahvoja, etten tosiaan uskalla pojan vastuulle antaa edes sitä yhtä annosta, kun lapset sählää ja kaivelee toistensa reppuja, niin on lääkkeet vielä väärässä suussa :( Mä olin eilen keskustelemassa rehtorin kanssa, eikä se pystynyt asialle tekemään mitään, kun ei terkkarikaan sielä ole.

Ota sinne koulutoimeen yhteyttä. Niiden on järjestettävä koululle 11.30 joku ihminen jolla on koulutus ja valtuudet, tai sit taksi joka kuljettaa lapsen lääkkeille. Vaadi.

opettaja! Miten tuolla koulumaailmassa nuo lääkitsemisasiat on aina niin hankalia. Meillä päiväkodissa säilytetään lääkkeet lääkekaapissa ja annetaan ne lapsille vanhempien ilmoittamana ajankohtana. Eiköhän tuokin ole vain opettajan viitseliäisyydestä kiinni, sillä kyseessä on kuitenkin ekaluokkalainen, jolla on koko päivän sama ope!

Soitin lääkärille ja keskustelin asiasta, niin lääkäri oli sitä mieltä, että on parempi vaihtoehto vaihtaa lääkettä, kuin ruveta taistelemaan pienessä kunnassa koulun kanssa, kun koulun mielipide asiasta on näin jyrkkä :( Mutta toisaalta lääkkeen vaihto olikin suunnitelmissa ja nyt löytyi sitten vaan lisää syitä, jotka puoltaa vaihtoa.

Yhteistyössä